Koneita.com?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Kähmy 545, 6.4.2023.

  1. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Kovasti huokeita sikkikoneita näkys olevan,
    Onko asiallisia kamppeita vai...
    Asiallisia kommentteja, kiitos.
     
  2. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Itse ostin sen sähkökäyttöisen isolla kita syvyydellä hinta noin 1500 ekee.
    Ihan ok kampe mutta rullien kiinnitys pultit jää rullan pinnan ulkopuolelle.
    Ja sähkökäyttöisessä katkaisijalla vaihdetaan pyörimis suuntaa. Ei ole ongelma pienissä osissa mut itse kun tein 2 metriä pitkiin pelleihin muotoja jotka piti ajaa useampaan kertaan niin silloin meinas kädet loppua kun ei ollut kunnon pöytää koneen ympärillä.
     
  3. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Itse ostin sen halvan sikkikoneen, Nova rm12. Kyllä se asiansa ajoi ja sain pyöräytettyä asialliset jarrukilvet pois ruostuneiden tilalle. Melkein tuossa työssä tienasi hintansa.
     
  4. A-Henkilö

    A-Henkilö 1st gear

    Suostuttelin pomon tilaamaan mulle töihin tuolta ison vannesahan. Ihan pätevä laite, vaikka joistain paikoin viimeistelyssä näkyy kiinalaisuus. Nyt uskallan tilata omalle firmalle samanlaisen. Parempi antaa varakkaampien kokeilla ensin, niin ei tule itelle paha mieli. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!