korikorotus sarja!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja cam68, 27.2.2006.

  1. cam68

    cam68 1st gear

    olen tilaamassa korikorotus sarjaa chevyyn 91vm 1500 ext.cab,ja nyt hämmentää sellainen maininta vil NOT fit vehicles equipped whit DIESEL engine?? :eek:
    MITÄ EIKÖ KÄY JOS DIESEL VAI?? miks ja joutuu tekemään mitä??

    kokemuksia!
    putiikki mistä tilaisin on Summit
     
  2. pikkari

    pikkari 1st gear

    Tuli tuossa pari vuotta sitten nostettua 4x4 1500:sta koria rungolta kolme tuumaa ja tekniikkana oli 6.2 diesel. Tilasin Summit:lta Performance Accessories:in sarjan jossa oli kans maininta ettei kävis kiisseliin, mutta mitään ongelmia ei kyllä tullu vastaan.... Muuta kuin lavan pultit oli kyllä pirun kireellä.....
     
  3. cam68

    cam68 1st gear

    no sitä samaa sarjaa minäkin kattelin.
    ajattelin että mitä :eek: eikö dieseliä saa korotettua :D
     
  4. Offi juniori

    Offi juniori 1st gear

    Tuliko sulla muita ongelmia vastaan kun korotit???
    Esim. ohjaustanko/nelivedon tikku, tarviko pidentää ja jos tarvi niin miten. ym. ????

    Kiitos!
     
  5. pikkari

    pikkari 1st gear

    Sarjassa tulee mukana kaikki tarvittava. Ohjaustankoon tuli jatkopala jossa oli poorit niin että ei tarvinnu kuin ruuvata se väliin, eli ottaa tanko poorilta pois ja pistää se mulikka väliin. Kyseinen mulikka on kyllä hankala tehdä itse jos ei sarjaa osta, mutta kyllä siihen varmaan jotain keksii. Nelivedon tikkulle ei tarvinnu tehdä mitään, mutta vaihteenvalitsimen tankoa piti jatkaa hitsaamalla. Jäähdyttäjän ympärillä olevaa puhallin koppaa piti muokata alaspäin koska on korissa kiinni ja puskurit kans jää alemmaksi. Ainoat johdot mitä jouduin jatkamaan oli pyyhkimien moottorin johdot. Ei kyllä tule mitään sellaista oikeaa ongelmaa mieleen..............
    Kyseisestä sarjasta olen kyllä ollut tyytyväinen koska siinä tosiaankin tulee kaikki mukana. Vaihdoin kyseisen auton pois jonkinaikaa sitten ja hommasin nissanin kc käyttöropposeksi ja tein saman operaation saman merkkisellä sarjalla. Chevy oli tosin kyllä huomattavasti nopeampi nostaa.
     
  6. vette427

    vette427 3rd gear

    Minkä hintainen toi korotus sarja on? Olis tarkoitus korottaa omaa 3". mulla ei ole mahd. tilata ite suoraan ku ei omista Visaa. Voisin tilata kimpassa jos joku on tekemässä tilausta.
     
  7. WTF

    WTF Gearhead

  8. cam68

    cam68 1st gear

    jep racers placesta 3" 194e kun tiedustelin.
    ei taida kannattaa tilata suoraan itse esim. summitilta, kurssi niin huono nyt, tietysti jos jotain muuta samalla niin sitten kannattaa.
     
  9. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Mistä löyty Kc:hen korotussarja?
     
  10. dart69

    dart69 Gearhead

    Summitilta se pikkarin kc:hen tilattiin.
     
  11. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Joissain seteissä on palikat millä saa ainakin etupuskurin nostettua samalle korkeudelle korin kanssa.
     
  12. pikkari

    pikkari 1st gear

    Juu, etupuskuriin tuli raudat, mutta taakse ei.
     
  13. TINKE

    TINKE 1st gear

    HAE ETOLASTA SOPIVAA NAILONTANKOO N.60mm SAHAA SOPIVIA LIMPPUJA JA PORAA REIKÄ KESKELLE, SIINÄ SULLE KOROTUS PALAT KORIN JA RUNGON VÄLIIN! EIKÄ MAKSA PALJOO,VÄHÄN ENEMMÄN HOMMAA MUT EIKS TÄÄ OO HARRASTUS. :eek:
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vielä helpompaa on, kun hakee urheilukaupasta jääkiekkoja. Ei tartte kun
    poraa.
     
  15. Sten

    Sten 3rd gear

    Ei ole kuulemma hyä idea kun ne tahtoo haljeta. Se nailontanko on sit parempaa.
     
  16. StreetTerror

    StreetTerror 1st gear

    moi, olen uusi jenkki harrastaja ja kysymyksiä korotuksesta olisi

    1. eli voiko avolavaa korottaa
    2.miten se tapahtuu
    3.mites laillisuus?
    4.hinta?
    5.onko pk seudulla harrastajaa joka tekisi kohtuu hinnalla sen
     
  17. cam68

    cam68 1st gear

    voi korottaa,chevyn 2" sarja racers placessa 187e muistaakseni tai jotain sellaista,tulee kaikki tarvittava ja hieman ylimääräistäkin.hommana helppo! mutta voi tulla yllätyksiä kuten minulla!
    no mulla ei haitannu mitään kun laitoin sarjan isomman huollon yhteydessä ja auto oli levällään useampia päiviä..
    viivästyksiä oli mm. 4puhki ruostunutta korikorvakkoa.. muuten itse sarjan asentaminen kävi helposti.
    aikaa saa varata ilman mitään ongelmia varmaan 3-4h joten jos joku yritys tekee saattaa työlle tulla huomattavastikin hintaa.
     
  18. cam68

    cam68 1st gear

    ai niin miten tapahtuu ja laillisuus :D
    tapahtuu niin että avaat kaikki pultit millä kori kiinni rungossa muista myös polttoaineen täyttö letku! sitten laitat ne korotus sarjassa olevat palikat sinne rugon ja alkuperäisen korin kumityynyn väliin,niitä kumityynyjä ei saa poistaa tai katsastus setä suuttuu :D sitten vain uudet pidemmät pultit kiinni ja lavan alle tulee chevyssä sellaiset rhs putken palat niiden palkien kohdalle missä ei ole pultin reikiä alun perin. minulla joutui myös käsijarruvaijerin kiinnitys kohtaa runkoon hieman muuttamaan. ja sarjoissa tulee joissain etupuskurin korotus raudat mukana mut taka ei! 2" sarjan kanssa taka puskurin korotus onnistuu polttamalla puskurin kiinnitys reijät ns. pitkiksi. ja laillinen kyllä jos n1g luokan ajoneuvo niin saa laittaa 3" maksimissaan olevan sarjan..
     
  19. StreetTerror

    StreetTerror 1st gear

    juu, eiköhän noilla se homma selviä 8)

    mistäs noita palikoita vois alkaa kyselee?
     
  20. cam68

    cam68 1st gear

    Racers Place siellä pääkaupunki seudulla varmaan mistä kannattaa kysellä. ja nopeuttaa hommaa kun etsit itse netistä autoosi käypäisen sarjan osanumeroineen ja kerrot sen tilatessasi niin homma käy nopeaan.
     

Kerro tästä muillekin!