korinvaihtorodi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja rekkules, 10.2.2005.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Heh, vähän off topic mut Akseli von näkyi olevan tänään Kouvolassa ajamassa rokkirallia Mersulla :eek: Ehtiväinen kaveri, viime viikonloppuna ryssäpyörällä jäärataa, nyt tuolla ja kesällä taas siellä sun täällä rodihommissa :D
     
  2. rekkules

    rekkules 1st gear

    TAITAA OLLA AIKA EPELI? :rotfl:
     
  3. Se on eri mies .... sattuu vaan oleemaan sama taiteilijanimi , taitaa ajella mersulla ja kovaa kyytiä perä alhaalla.

    Ja olen kyllä joskus ajanut myös tuota rokkirallia devakukkude-mallin volvolla(240) ,h++vetin hauskaa sekin mutta ei sitä nykyään enää kaikkialle kerkiä :cry: ,mutta kyllä sitä on tullu säntäiltyäkin oman osuuteni verran :lol:

    Mutta siitä tulipellin kavennuksesta sen verran että kyllä onnistuu , ja ainakin minun tapauksessa piti hieman uudelleenmuotoilla puhaltiman koteloa jne.... mutta on tehtävissä jopa niin että alkup.kiinnityspisteet jää jäljelle.

    ps. Delivery on vielä tallella......
     
  4. rekkules

    rekkules 1st gear

    :D .....äijjä kiusaa!!...mullei o kiire.ens kesä mennään vielä raggari kuosissa ja kyl se 48 mulle vielä löytyy,sori ny vaan mut se miellyttää mun silmää enempi ku ähvä, 8)
     

Kerro tästä muillekin!