kuinka yli 600lbs paketti lava jenkeistä suomeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mä_vaan, 19.1.2008.

  1. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    Eli tarttis saada lava tavaraa jenkeistä.
    Lähtöpaikka olis Dyersburg, TN 38024 vaikka pk-seudulle(varmaan tulliin) tänvuoden puolella :eek:

    Hyviä vinkkejä?

    Tuntui äkkiseltää googlettamalla hankalalta (myös hakua koitettu).
    Yleensä paketit aika pienia verrattuna tohon mun tavaraan tai paljon isompia (autoja konteissa tms.).

    lähetys on pakattu 48"x46" lavalle ja painoakin kerkes kertymään koti tarpeisiin sopivat 600lbs

    tarkotus olis pistää ensviikolla pyörät pyörimään joten rohkeasti ideoita.
     
  2. onnipekka

    onnipekka 1st gear

    ite laittaisin tulemaan marcon kautta. Eli vieressä on amercar:n mainos paina siihen, lue ohjeet ja/tai soita. tulee varmasti
     
  3. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

    Juu halvimmalla tulee jos saat sen jonkun konttiin.
     
  4. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    kauan tollanenmerikontti tulee tuolta rapakon takaa tänne peräkylään(suomeen)?
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    SC-Kotka kestää 4-7 viikkoa asianhaaroista riippuen.
     

Kerro tästä muillekin!