syyllinenhän on selvästi jakeluauton kuljettaja,kun ei väistänyt pientareelle,oishan sen pitänyt varautua että ohittamaan se sieltä takaa lähtee.
Osan foorumilaisten mukaan ihan normaalia, kyllä sine mahtuu 3 rinnakkain. ei mitään paniikkia Eniten itsellä on kiilailijoita, ohitse on pakko päästä, kun ajelin vr6 farkku golffilla. Siis siitä piti Audi, Mersu yms kuskien aivan pakko päästä ohitse. Varsinkin jos 100km/h rajoitus tippu 60km/h niin roikutaan perseessä kiinni ja näkee taustapeilistä, että odotetaan 100km/h tai 80km/h alkamista, että pääsee ohi. No ei päässy... 100km/h rajotus alko, niin lappu lattiaan. Sit tullaan 120-140km/h perästä ja vilkutellaan valoja ja painetaan reikäpäässä ohi. Noh, 2km päästä sit se saatanan Mersu/Audi/BMW köröttelee 90-95kmh 100 alueella. ChevyC20 tulee sellanen karjarauta, että jos vetää liinat kiinni edessä yms, niin se lähtee siitä edestä....
Vahvasti epäilen että tuo on kyllä ihan kotimainen veturi, jonka perässä on Walterin kärry...ehkä joku nuori "kesähessu" korvan taustat vielä märkänä, alla iso vinkkeli Scania ja pakko näyttää "pullalaatikolle" kuinka woima puhuu.
Videon kohdassa 00:12 näkyy toukokuussa tapahtuneen kuolonkolarin jäljet. Parisen viikkoa sitten vajaa kilometri tuosta taaksepäin kuoli 17v autoilija nokkakolarissa.
Samaa olen ihmetellyt.... Ei mene mun jakeluun miksi tahallaan pitää yrittää saada joku hengenvaaraan? Ei ole normaalia, ei... Entä jos ei mahdukaan 3 rinnan? Tähän avautumiseen on syynä eilinen, kun jouduin vetämään pientareelle vastaantulevan ääliön vuoksi, joka päätti lähteä ohittamaan samaan aikaan kun olin tulossa vastaan. Harmi, ettei minulla ole autossa kameraa. Mitään ei sattunut, koska ehdin itse väistää, vaikka ahtaaksi meni, kun oli kaide minun oikealla puolella. Mutta entäpä jos minun tilalla olisi ratissa ollut joku vähän hitaampi 80-vuotias eläkeläinen? Olisiko tuon jälkeen ollut entinen eläkeläinen... ? Tai jos joku pyöräilijä olisi ollut pientareella kaiteen ja mun auton välissä? Nyt varmasti joku vatipää vastaa tähän viestiin, että mitäs tuosta urputtamaan kun ei edes osunut.. No ei osunut, mutta esimerkkinä onpa joku selvinnyt hengissä kun on työntänyt päänsä sirkkeliin, mutta miksi sitä pitää edes kokeilla??? Tosin pään työntäminen sirkkeliin on paljon fiksumpaa, kun lähteä ohittamaan ja ajaa päin vastaantulevia, koska silloin ei aiheuta vahinkoa ulkopuolisille... Miten muuten juridisesti, pystyykö poliisi puuttumaan vastaavissa tilanteissa jälkeenpäin pelkän videon perusteella? Jos eilisestä olisi videotallenne, niin aika mielelläni veisin sen poliisille katsottavaksi.
...ja seuraavaksi Ahola Transport saa MTV:n uutispalvelussa mainosta kuljetusalan osaamisestaan: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...vaistettya-raskaan-kaksikon/7875628#gs.anm9g9
Julkisuuden henkilöillekin käy joskus köpösti https://www.is.fi/kotimaa/art-20000...erm=1&utm_source=tf-other&utm_medium=promobox
Miten hitossa tollasessa paikassa voi rysäyttää ojaan? "keskittyminen herpaantui" vittu mitä hazardikuskeja. Vai onko vaan tessukan autopilotti ryssiny?
Ei ole. Autopilot ei koskaan tee mitään virheitä, sanovat insinöörit ja lainlaatijat uskoo. Näinollen Suomessa pitää ehdottomasti kieltää kaikilla sellaisilla autoilla liikennöinti, joissa ei ole autopilotia. Näin saadaan inhimilliset virheet eliminoitua pois liikenteestä ja päästään paljon puhuttuun nollavisioon. Tässä esimerkki, kuinka hienosti järjestelmä toimii vaikeimmissakin liikennetilanteissa ja youtubesta löytyy paljon lisää vastaavia opettavaisia tilanteita.
Ei lopu huimat Suomen alueelta https://www.is.fi/kotimaa/art-20000...erm=2&utm_source=tf-other&utm_medium=promobox
Jaahas, Pertti on ollut taas kiilaamassa https://www.is.fi/kotimaa/art-20000...erm=2&utm_source=tf-other&utm_medium=promobox