1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Kun tavallinen LS-kone ei riitä

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja SPORT TRUCK, 11.3.2018.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Gearhead

    http://v12ls.com/







    Aika kesyltä kuulostavat minusta...mutta olishan tollanen hauska swap vaikka johonkin Viper:n :rotfl:
     
    peltsi tykkää tästä.
  2. saresks

    saresks 3rd gear

    No sehän kuulosti tyhjäkäynnillä ihan Supermarine Spitfireltä . Mut merlin ei oo kait koskaan kiertänyt noin kovaa.
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    V10 ja V12 kuulostaa perseeltä, vaikka olis chevystä tehty...
     
    splitti ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  4. toyopet

    toyopet Gearhead

    Tuommoinen sopisi äänien puolesta hienosti minun toyotaan. :)
     
    Rotten tykkää tästä.
  5. Vermilion

    Vermilion 2nd gear

    Pari turboa, viinaa ja äänet on taas kunnossa, ja tehoakin tulee ulos!
    tsutsuu shiuh!
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    :rotfl: No ei ne paineilman suhahdukset mitään auta jos perusmoottori antaa merimursun lurinaa.. V8 saundit ne pitää olla!
     
    splitti, kapa73, Rotten ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Jouni_K

    Jouni_K 3rd gear

    Huhhuh, aikasmoisen moottorin ovat rakentaneet, V12-moottorille väärästä V-kulmasta seuraa hassu epätasainen sytytysjärjestys.
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Gearhead

    Ryan Falconer:n on ollut takapiruna ja neuvomassa tuossa projektissa.

    Pahuksen hieno kone, vaikkei sinänsä olekaan yhtään mitään järkeä, mutta juuri siksihän se kiehtookin...

    Falconer ja V12LS.com olivat molemmat SEMA Show:ssa ja tapasivat kaiketi siellä ensi kertaa naamatusten.

    Falconer kehitti oman V12 koneen yli 20 vuotta sitten, se on jatkettu perinteinen SBC ja se kone on myös siinä ainoassa V12 Corvette:ssa joka on Corvette museossa.

    Hassu yhteen sattuma kun eilen katselin juuri sen jakson Kindig Custom:sta, jossa rakensivat sen Maybelline -58 Continental:n Falconer V12 650cid koneella, joka oli myös SEMA Show:ssa ja auto näkyy myös uudessa Amerikan Rauta lehdessä 2/2018 sivulla 74.

    http://www.kindigit.com/gallery/58-lincoln-continental/
     
  9. Vermilion

    Vermilion 2nd gear

    Just joo.... mun kaveri sanoo, että parhaat äänet lähtee yli 15.000rpm kiertävästä kaksitahti moottorista.... on meitä moneksi... kuulemma köyhän miehen formula...
     
  10. XJR

    XJR 2nd gear

    Joo, ohan nää V12 motit ihan persiistä kun ääniä kuuntelee.

     
  11. 401

    401 2nd gear

    Eihän tuossa läristimessä käänny renkaatkaan.
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    Ihan paskat saundit jaggessa. Oksasilppuri kuulostaa samalta just ennenkin se tukkeutuu.
     
    cellu tykkää tästä.
  13. XJR

    XJR 2nd gear

    Täällähän puhutaan usein katuvessoista ja katiskoista. Nyt ymmärrän mitä ne tarkoittaa.
     
    rauarp ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  14. Silvarello

    Silvarello 3rd gear

    Nyt täytyy kyllä sanoa, että toivoisin että minun perseeni, katiskani ja oksasilppurini kuulostaisi tuolta. Oon varmaan omani hommannut väärästä paikasta.
     
    Gary Grand, rauarp, Inlinee ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Gearhead

    Perseen hommaaminen, se on tarkkaa hommaa!
     
  16. Woodpecker

    Woodpecker 2nd gear

    Toi eka video:
    Vakio LS1 tekniikkaa: pari lohkoa naitetty yhteen, porttaamattomat 241 kannet ja vakiopakosarjoista lyhennetyt pakosarjat.
    Mieto virinokka ja ihan hyvät imut. Säädettävä moottorin ohjaus
    Tuuttaa yli 700hv ja vääntää riittävästi läpi alueen.

    Tämmöisellä koneella voisi kuvitella kuskaavansa muksut hoitoon ja ittensä töihin
    Viikon loppuna vois ajaa kiihytystä tai rataa
    Hyvä hyvä
     

Kerro tästä muillekin!