Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Mitäs ja missä mahtaa tapahtua seuraavaksi Kuopiossa? Bileitä? Pienempiä keikkoja? Mitä vaan. :lol: Menojalkaa vipattaa, ja Jyväskylän Friikit jäävät valitettavasti duuniesteiden vuoksi rokkaamatta :-?

    Vai pitääks kutsua itse itsensä jonnekin kerhotalliin kaljaa kittaamaan? :wink: *hih*
     
  2. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    No eipä taida ihan lähitulevaisuudessa olla mitään tavallista kurjuutta kummempaa. Mut voi kai sitä ihan muuten vaan olla menoissa mukana.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Francine taitaa olla Crowny's Music Pubissa 10 ja 11.12. Tosin ei itseä ainakaan voisi francine vähempää kiinnostaa. Ollut joka kissanristiäisissä jo monen vuoden ajan. Samaa poppipaskaa aina.
     
  4. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Joo Francine bongattu ja kyllä se mulle ainakin "kelpaa" oikein hyvin. Varsinkin kun ei liian usein tule tuonkaan sortin esiintyjiä. Ei parane heittäytyä liian krantuks- jääp iliman :wink:

    No, kai son vaan joulukuulle elettävä. Perjantaina 8.10 on Kummisetä- ravintelin Grand Openingit jossa soittaa Mr Breeze- josko sinne etsiytyisi- pojat soittaa kuitenkin hyvin ja suurinosa loistavia tsipaleita. Hmm.

    Tulis kesä. :lol:
     
  5. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Missäpäin on muuten Kummisetä? Lienee muualla ku Kauppakadulla?
    En kylläkään ole koskaan Mr. Beezeä kuullu, mut jos sitä pitäs semmoset loman alotus tsempalot ja lähtis kylille irvistelemään.
     
  6. dean66

    dean66 Gearhead

    Kummisetä sijaitsee yhden kadun verran etelään kauppakadusta, minna canthin kadulla (www.kummiseta.com)

    tapahtumia itsessään muita sitten on ainakin seuraavasti (http://www.pcuf.fi/~tapiov/gigs.htm mukaisesti) :

    Nov 6 Hotelli Viihdekartano, Kuopio Long Tall Texans (UK), Lost Boys (Fin), Sketrix (Fin)

    Nov 19 Croney's Pub, Kuopio Nine Lives (Fin)

    Nov 20 Rav-. Firmas, Karttula Francine (Fin) [tämän voi laskea melkein kuopioksi :)]

    ja sitten joulukuussa jo mainitut francinen keikat.


    -a-
     
  7. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Joopa joo. Josko sinne löytäs ihtesä kanssa perjantai iltana.
     
  8. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    No huh huh! Jos francine tosissaan valloittaa karttulan firmaksen niin tunnelmaa ainakin riittää, sillä firmas ei todellakaan ole koolla pilattu. Remun keikallakin lähikontaktia ihan riittämiin kun ei tilaa ollut välillä edes tupakkata polttaa..Toivottavasti tälläkertaa firmas tajuaa pitää musiikin himppusen hiljemmalla kun yhdellä keikalla siellä soi musiikki niiiiiin kovalla että paras paikka kuunnella musaa oli tien toisella puolella oleva shellin piha 8)
     
  9. dean66

    dean66 Gearhead

    Re: ..

    eikös se virmas isompi ole kuin tuo crony's ? tai ainakaan ei paljon pienempi... en tiiä, saa nähä jos pitänee sinne könytä :D

    mikä hiisi tuo mr breeze on?! mittee ne soittaa? pittääkö tässä lähtee kahtomaan ihan uteliaisuuttaan... Kapina, ota kyytiin!? vai mänetkö ukkos kansa?

    -a-
     
  10. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Voi hellurei ja hellät tunteet. Mun pieni sininen kauppakassi sanoi aamulla et mäne akka keskenäs :odroll: Mitäs avuton leidi nyt tekee... (odottaa miestä kotiin *hihii*) Oi armas ritarini saavu jo.

    No joo. Eli jos jaksais odottaa marraskuulle, ni keikkoja piisaiski ihan ok- tosin lokakuu kyl näyttääkin duunintäyteiseltä- et taitaapi silti näyttää hyvältä tää homma :D

    Tota Francinen Karttulan keikkaa mä olinki jo ihmetellyt aiemmin- hih. Voi tulla tiivis tunnelma :wink: Croney`s kin on aika pieni mesta...

    Kummisedän avajaiset vois olla ihan jees, tarttis vaan vissiin kysellä jostain taholta mihin aikaan voisi pöytävarauksia tehdä- jos siis meinasi syödäkin. Mr Breezen kotisivut löytyy osoitteesta http://www.rokkia.tk

    dean66 Ku mää en viel tietä. Mun ainakin tekisi mieleni mennä- mutta mies ei ole vielä osant päättää lähtöänsä. Tosin taitaa osata nopeammin jos kerron, et "kyl herraseuraa riittää ilman suaki" :lol:

    MsCadillac :rotfl:

    Jaaha, jos lähtis heiluttelemaan akun piuhoja ja kopsuttelemaan tietävännäköisenä. :wink:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Francine esiintyy Crony's :ssa kaksi päivää peräkkäin sen takia, koska paikka on niin pieni, että kaikki halukkaat eivät todennäköisesti mahtuisi kerralle sisään. ( näin kertoi omistaja)
    Hyvää palvelua!
     
  12. dean66

    dean66 Gearhead

    pirulainen, tuo breezehän näyttää semmoselta, että pittää mennä kahtomaan :D

    toivottavasti soittaavat ajoissa, ettei pappa väsähä kesken leikin:)

    joko pieni ja sininen sai avun kapina? ja joo, kyllä herraseuraa on varmasti tarjolla. minäkin voin tarjoutua, vaikka enempi taijan sitä narri-osastoa olla :D

    vaan törmälöidään ehkä, tai sitten ei :D

    -a-
     
  13. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    dean66

    Joo- tutustuin Breezen poikiin muissa ympyröissä ja kuulin samalla soitantoa ja "pahasti" vaikutti just siltä- et livenä taattu fiilis. :wink:

    No voi pieni sininen- ei se mulle sano mittää ennää. Kai se mies koht tulee suurella punaisella pihaan ja tökkää jonku piuhan paikoilleen tmv. 8) Ei taatusti oo taas sen ihmeempi vika. Mutku ei jummarra ni ei. (onneks ei nyt tänään tarttennut sitten liikkua pakosti mihinkään)

    Joopa- kassellaan tota perstaita kuis käy. :)
     
  14. Wäiski

    Wäiski Gearhead

  15. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Wäiski, ai se on sun!

    *vihertää* Kyl kelpais tommone Puikki :wink:
    Mut kehu kyl Breezen poijjatkii puikkii hianoks. Nih.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja voihan Puijon mäkitornista hyppiä benzii jäykällä narulla tai ilman naruu.
     
  17. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    :eek: just...
     
  18. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Kapinakatti
    Vai että akun piuhoja heiluttelee..No menee se niinkin

    Dean66
    Firmas on EHKÄ hieman isompi kuin Grony's, mutta tunnustan että muistikuvissa on pientä epäselvyyttä...Olet velkaa yhden karaoke esityksen 8)


    Oishan se ihan mukavaa, että täällä Kuopiossakin olisi kaikenlaista mukavaa ja meininkiin sopivaa tapahtumaa. Talvi synkistää muuten liian paljon :( Lohdun pimeään luo minulle ainakin francinen vierailu, mutta keikka kyllä pelottaa hieman. Pienessä paikassa paljon ihmisiä ja seassa minä, liian lyhyt ihminen....ei hyvältä näytä..Tikkaat mukaan niin hyvin menee :rotfl:
     
  19. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    MsCadillac
    Vähän kosketusvikkaavikkaa kato tuppaa tuo voordi kehittämään :wink: Mut nyt taitaa olla akku uusilla kokonaan, tsiltä vähän vaikuttais.

    Juu ja en minäkään ole koolla pilattu- jotenkin tuntee ihmispaljoudessa itsensä aika lyhyeksi vaikka korot on kengissä aina. 8) Olisi se juu kiva talviaikaankin kehittää jotain menoa- siksi aloinkin kyselemään. Ja koska en tunne täältä "alan porukkaa" vielä liian paljoa, niin ei kulje minun korviini tieto. :odroll:

    Ehkä noilla Francinen keikoilla ja Viihdekartanon bilestyksillä selviää.
     
  20. batgirl

    batgirl 1st gear

    Re: ..

    Siistivä.. jollain muullakin on sama ongelma ku mulla..nimittäin pituus,tai siis sen puute! Meidän illanvietot menee aina oikein riemukkaissa merkeissä kun jannut keksii mitä ihmeellisempiä tarinoita mun pituudesta.Viimesimmät lempinimet millä on siunattu on pygmi,hobitti ja kääpivö.. Saattaapi oikeesti ahistaa siellä Crony's:issa, ei niitä neliöitä tosiaan oo niin hireesti siellä. Mutta eiköön tuota selvittäne hengissä (siitäkin) reissusta.
     

Kerro tästä muillekin!