Kustomradioo juopotellessa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Ismoskosmos, 13.2.2009.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Joo kyllä nyt taitaa loppua hommat tälle illalle. Niksu kaatui tupakille männessä... Ei kestä polonen viinaa.. Jos me Saimin ja Sollen kans vielä yhet otetaan ja sitten yöpuulle.

    Niksu noin viis minuuttia sitte:

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1160.jpg

    Huom hienot kalsongit! Tää on rokkimimmi!! :pinup:
     
  2. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Tunnustaa vähän että tuo sinun naisseurakin on aika pimeetä sakkia :rotfl:
     
  3. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Mieli tekis liittyä seuraan,heh.Kylläpä tuntuu Kajjaanissa olevan meiningit kohillaan.
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Sanotaanko näin, että Maanantaipäiväks suht sujuvat! :lol:
     
  5. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    pidähä ismo lippu korkealla ku o tuollasta seuraa kertyny sinne :rotfl: :rotfl: Niksu on vissii kerenny vaihtaa kuivaa ylleen kuitenki jossai vaiheessa ennen sammumistaan ku aiemmin kertoilit suihkuttaneen kamppeet märiksi :lol: noh parempi noin että kuivat kalsarit jalassa lattialla kuin märät kalsarit jalassa pihalla -20c pakkasessa ojassa :rotfl:
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joo, täältäkin taustalta seuranneena kans terveiset; pidä lippu korkealla ja tanko rasvattuna... :poff: Taitaa Saimi & Co. huolehtia tuosta jälkimmäisestä? :eek: :rotfl:
     
  7. kt9001

    kt9001 Gearhead

    Saet varmat nakit-pakit :rotfl:
    Miä vähä luulen että ne puhheet Susj-hattusten Ylä-Kaennuulaesten poekaen naesennuusasta on ollu jopa ihan hutikkaukkojen puhettta, vasten parempata tietoo.
    Sullahan oel se Pringles-ystävätär ja nyt nuo, että eekös aeka sutinata oo ollukkii viime vuosina :poff: :poff:

    Vaen komia loora sulla lähtökohtana, tuommosia samallaesia ja -kokosia puhelimiahan sulla oel siellä Pyramiidin kinkerissä mukana...
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Nehä raiskasi sen minun Sipsiputkilon ku jätin yheks yöksi meijjän tallille. Oli kondoomit revenny ja jotaki suklaata sisällä... mittään sehi meinannoo? Nii ja ei tässä mahtas ennää Pringlessin kans seisookkaan, ku on paremmalle oppinu.... :rotfl: :pinup:

    Meni Tyttöjen kanssa pikkasen tuo nukkuminen pitkäksi vaa eipä oo pääkään kippee... kyllä minä taijjan vielä tännää alkossa käydä... Sehä pitäs tuo otsikkoki muuttaa, ellei pikkusen tiputtele?

    Joo piti antaa tyttöille omia vaatteita lainaan... Olin minä eilen niin häjy, että piti hyvittää pikkasen tuomalla aamupalaa ja lukemista sänkyyn:

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1161.jpg

    Solveigin kanssa meinaa kyllä pikkasen pinna pallaa!!! Ei kelevannu kahvi, ei lukemiset ja nytte se itkee vessassa ku on paperi loppu. Tuikkasin minä oven alta kotikajjaanin sivun ja pari suodatinpussia. Va minkä teet ku on tollanen hienohelema.

    :mad:

    Kyllä tämä tästä lähtöö menemään ku viinaa saapi. Ka jos olis aikaa enemmän niin tekis puhelimen samoihin väreihin ton toosan kanssa... Se tosin saa nytten jäähä... Pitänee päivitellä ku jotaki tapahtuu. 8)
     
  9. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo läheltä liippaa!! :rotfl: En tajua miks Alkossa pittää olla aina sen saman kassatädin???? Kävipä sitten Prisman tahi Cityn kaupassa... Taitaat pittää minua aika tenuna... :odroll:

    Puolikas Tapsa ja muutamat oluet laitoin... Vaa eihän tämä niin paha oo kuin parina ekana päivänä... Silloin meni päivässä 07 ja sikspäkit päälle... Nyt on Sollelle vessapaperiakin... Niin ja sukkahousut! Leikkelin meinaan niistä yön hämyinä tunteina maalisihtejä... :poff:

    Ja nyt hommiin...
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :x Takapakkia, takapakkia... Otin pois turhan lipan tuosta kehyksen päältä ja muutin koko kaiuttimen paikkaa... Nyt siinä joutuu tilkihtemmään noita kuoreen jääviä lovia... Just ku olin saanu viilattua nuo kulmat valmiiksi.

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1163.jpg

    Mistähän sais tohon messinkikantaan pikkuset ruuvit, joilla sais sen tohon kepakkoon kiinnitettyä... Oiskohan tuo pulttiliike mitään? Ei vaan jaksas kävellä... :mad:
     
  12. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :eek: Olin ihan varma, että puhelimesta löytyy samankokosia ruuveja... Ja paskat! Just liian ohkasia... :argue:

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1165.jpg

    Pitikö se alakaa tietoneen modulia hajottamaan... Vai mikä se on tuo matkalaukun näkönen vehje joka pittää ihmeelistä kitinää ja pauketta? :lol:
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :eek: Ei helvas! kyllä se on tallille lähettävä jatkamaan hommia ku naapurit alkaa tympäänymään koneiden soittoon.
     
  14. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :mad: :argue: Ei tuu mittää!!! Ei se tuo Super Epoksi saa pijettyä tuota öljyistä pehmeetä muovia saumassaan!!!! :argue: :wc: Potkasin seinään koko toosan!!

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1167.jpg

    Ei auta ku alottaa koko homma alusta ja ostaa Prismasta puukehyksiä... Tais olla kappale hinta 6.90e... No miehen on tehtävä.... Va eip oo kyllä sitten huomennakaan valamis. Pitänee soittaa tuoli asiakkaille, että joutuu lykkäämään hommmaa... Vaikkapa kuumeen takia... :rotfl:
     
  15. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Elä huoli, viikolloppu on tulossa! Oot taas tarmoo ja Tapioviinaa täynnä, eiköhän ala tapahtuun. Pirusti kyllä nauratti tuo viiminen kuva, vaikkei tietty pitäis...jotenki vaan tuntu alusta asti, että näin tässä käy! :D
     
  16. wezze

    wezze 3rd gear

     
  17. CH3OH

    CH3OH 1st gear

    Ei muuta kun pullosta vähän lohtua ja uus yritys.. ethän vaan niitä tyttöjä potkinu? :poff:
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :pinup: Nämä lähti mukamas peloissaan karkuun... Kuulemma tietäävät fiksumpia miehiä... Voe Helevetti Kumminni!!!! :argue: :mad: :argue: :mad:

    Helevas lähen nyt kyllä sinne kehyskauppan ja käyn ettimässä ne Vakokukat jostahi... Jussilassa tietenni ovat vokottelemassa joetahi... Sanon minä!!!

    :poff:
     
  19. hara64

    hara64 1st gear

    ei muuta ku kittiä jiiriin niin kyllä siitä paranee......
    älä hyvä "veli" vielä anna perix :wink:
     
  20. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D En toki... Mutta menetin rahaa lähes 40e

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... ia1168.jpg

    Laitoin sitten noita Eirin kehyksiä... Jotka on liian isoja ja vaativat joka kulman uudelleen muokkauksen, Mutta ovat jykeviä ja lähes saman oloista muovia kuin tuo pakeliitti... Tosin kaiutin kankaankin joutuu uuden jostain tekemään. Ihan oikeesti noiden kellon osien muovi oli kuin shampoopullosta. Ei siinä olis pysyny ees pakkeli. Asia jota eppäilin jo osto tilanteessa, mutta 50 centin kappalehinta laittoi ostamaan...

    Liekö kohtalon ivaa, että kehykset ovat lähes saman väristä muovia kuin maali jota oon ostanu kakkoks maaliksi, mutta kehysten mallinimi on kuitenkin Mozart... Ei siis Sibelius... Jonka otsaa tuo rivoitus hiukan muistuttaa.

    Akat soittivat ja aikoivat tulla tunnin päästä. Laitan sitte lissää kuvia. Voihan se olla, että... Niin enpä sano mittää... :poff:
     

Kerro tästä muillekin!