kutosta kaivataan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja petro_din, 30.3.2006.

  1. petro_din

    petro_din Gearhead

    Noniin, nyt ollaan sitten tultu siihen pisteeseen että ikiliikkuja slänttikin alkaa hyytymään..
    Sain tuossa tietää että tuo vähän aikaa sitten ostamani hieno, lähes museokuntoinen '64 dart on seisonut ulkona talvet 1998-2000 ja sillä välin on lohko haljennut..
    Tuossa joensuussa(kiteeltä) käydessäni kutvonen vei 2.5 litraa öljyä ja 38 litraa bensaa..
    matkaahan tuossa kertyy sellaiset, 180km..

    Eli, jokohan olisi aika päästää tuo 170cid slänttien taivaaseen(jossa se voi muuttua hemiksi) ja vaihtaa tilalle tuoreempaa tekniikkaa..
    Ajattelin koneen vaihtamista 225:ks sitten samantien..

    no, rahaahan ei tietysti liikaa ole, mutta olisi himo saada tuo ajokuntoon vielä kesän aikana ja ajattelin hiplata pohjaa ja pintapuolta kuntoon..
    mutta koneenhan minä tarvitseisin, jos maalaan auton itse ja laitan pohjan itse ja hiplaan muutenkin itse, niin koneeseen jäisi vielä varaa sijottaa 50-100e(eli hyvää ja halpaa haetaan).

    Eli toisinsanoen, jos sinulla on halua auttaa ja tukea darttia(ja minun harrastustani) ja navetan tai saunan takana pari metriä mullan alla kuopattuna olisi 225:n, ainakin teoriassa, käyntikuntoinen kutoskone, niin olisin hyvinkin kiinnostunut sellaisen noutamaan pois.
    Jos olisi ihan ajosta suoraan oleva kone niin siitä voisi jotain maksaakkin.
    Mutta ilmoitelkaa jos löytyy.

    [​IMG]
    parempia aikoja(ja kelejä) odotellen
     
  2. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Ihan konepellin alla, halkoliiterin takana. Osta pois niin saat auton (77aspen) kaupanpäälle...
     
  3. petro_din

    petro_din Gearhead

    no hitto... justiinsa eile tuli tampereelta 3 kutosta osina mukaan...
    mutt mtiäs ässpeeni suunnilleen kustantas?

    piru... aina näitä kivoja tarjouksia tulee... pitäs pitää järki mukana ja sanoo suoraan ett "ei oo tarvetta enää!" mutt kyll se o ny hintaa kysyttävä :p
     
  4. rokki383

    rokki383 Gearhead

    super six

    yks 225 olis tiedos naapurin ukolla,jäi ylimääräseks ku vaihto pelleen 360 sen,sijainti on lahti ja sen verran halvasta tuotteesta on kyse et tuskin lähetellään,eli hakemaan joutus,mut kone on ajosta otettu,savuttavana tosin mut käyntikuntonen,vastalahjukseks voisin ottaa tiedon halvasta 383 lohkosta,liityn lohkohalki ry:hyn samalla ota linkkiä rokki383@hotmail.com
    jos kiinnostaa
     
  5. petro_din

    petro_din Gearhead

    koneelle ei kyllä enää oo tarvista..
    tuossa eilen sain moottoripukinkin ostettua vihdoinki ni pääsee kutosta kasailemaan..

    ja ei kyll 383:sia oo itelle korviin kantautunu, etes ehjiä..
     
  6. Swinger340

    Swinger340 1st gear

    www.tradeparts.info ja sieltä "käytetyt osat", näyttäisi olevan projekti 383:nen myytävänä.
     

Kerro tästä muillekin!