Kyssäreitä ja ostettavaa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja JTS87, 30.5.2016.

  1. JTS87

    JTS87 1st gear

    Terve, osaako joku kerta tai ohjata tiedon lähteelle.
    Slant six 225:
    Carter-kaasuttimen perussäädöt
    Sytytysennakkon määrä
    Kärkien säätö

    Ja ostettavaa.
    Early a-bodyyn takajouset
    Slant six öljytikku
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ja ite en osaa auttaa oikeastaan muuten kuin neuvomalla, et ne kärjet on helpoin säätää ottamalla se jakaja kokonaan ylös ja ruuvipenkkiin kiinni. Otat jakajan kannen irti ja pyörität konetta starttireleeltä niin, että pyörijä osoittaa ykköspytyn kohtaan, niin saat sihtailtua sen jakajan takas suunnilleen samaan kohtaan ja lampulla voi hifistellä sytkän kohdilleen. Ite pudotin vaan takas, en oo lampulla kattonu, mut yhtä hyvin toimii ku aiemminkin.

    Kärkiväli tais olla jotain 0,5mm luokkaa. Mulle sanottiin ettei ei oo niin tarkkaa, kunhan välystä on. Ja liian paljon jos laitat ni hylsyhän ei edes käynnisty.

    Ja ehjät käytetyt takajouset saattaapi olla kiven alla...
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    sekin että jousissa on kahta eri etusilmukkaa ainakin? riippuen hiukan vuosimallista ja onko alkuperäinen kutonen vai kaheksikko?
     

Kerro tästä muillekin!