L05-motin öljynpaineet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rokkaaja, 12.9.2007.

  1. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Jahas...ei korjausoppaatkaan kerro paljo ois suositus öljynpaineille lämpimänä tyhjäkäynnillä (about 650-700rpm) olisko jotain 15-20 psi:n hujakoilla ja ajossa (1200-2500)noin 30-40 psin hujakoilla ? olisko jollain ihan tarkkaa tietoo ? (meil ajettu +130000mile...)nii mottihan on vm.-88 350 TBI (aina meinaa unohtuu toi mistä on kyse :oops: )
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oil Pressure (Minimum): 6 PSI @ 1000 rpm, 18 PSI min @ 2000 rpm, 24 PSI min @ 4000.
    Lähde: Chevrolet 10-30 Series 1989 R-V-G-P Light Duty Truck Service Manual. Section 6A4, page 36, Engine Specifications 5.7L (350 Cu. In.) L05 (K).
     
  3. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Tattista...on noi paineet sit sallituis rajois.Onko sulla toi manuaali?ja mistä sen hommasit,paljonko vaadittiin valuuttaa...
     
  4. 50-60

    50-60 1st gear

    Voisin jatkaa aiheesta... K1500 p-u -89, sama 350 kone. Öljynpaineet aiemmin kylmänä tyhjäkäynnillä n 45psi ja lämpimänä n30-45 psi. Nyt selkeä muutos kylmänä n25 psi, lämpimänä laskee selvästi alle 10psi. Ei oikeen kantti kestä ajaa enää. Missä vika? Voiko vika olla anturissa vai onko iso remontti edessä?
     
  5. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    meil meni mittari lopuks ihan pohjille,kuumana 0 ja kylmänä 10 psi...tukka nous pustyyn...no vein kotteron huoltoon ja sanoin et vaihtakaas se öp-anturi samal (n.25e) ja jo pelittää kylmänä 45 ja kuumana n.25-30
     
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    On manuaali. Ebaystä muistaaskeni noin 30 taalaa. Helm Inc. periaatteessa myy kans. Sarjaan kuuluu lisäksi Unit Repair Manual, jossa on pelkästään isompien kokonaisuuksien korjaaminen (mosa, perä, virranjakaja jne) ja Wiring Diagrams osa.
    ---edit, Helm Inc myy, -88 koko setti $105 ---
     

Kerro tästä muillekin!