Leveä jarrupoljin itse tekemällä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja leksa, 28.8.2013.

  1. leksa

    leksa Gearhead

    Olen etsiskellyt varovaisesti Valtsun -65 leveää jarrupoljinta. Ihan nenän eteen ei sellaista ole ilmaantunut.

    Onko kellään kokemuksia, ja liekö laillistkaan ( siitä niin ..) tehdä itse leveä poljin?
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

    Tästä käytiin vääntö yhden impalan katsastuksessa. Siellä tuli tuomio että saa olla jos riittävän tukeva. Soitti sillon inssi akelle ja varmisti asian ja leima tuli. Voi olla hyvin konttori kohtainen juttu.
     
  3. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Ite tein niin että leppäjeepin polkimesta leikkasin vaan sen levyn mihi kumi tulee ja hitsasin polkimeen kunnolla kiinni. Samaten vartta tuli modailtua, hyvät saumat vaan ni kestää kyllä.

    Leimalla ei kiinnostanu polkimet, katto vaa et asiallisesti rakennettu vehje ja sillä sipuli.
     
  4. ttvuori

    ttvuori 3rd gear

    Mulla on mitä ilmeisemmin hitsattu vanha kytkinpolkimen talla siihen jarrupolkimen viereen. Kyllä se on monta vuotta leimalla kelvannut.
     
  5. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Mula on jonkun moparin levee jarrupoljin haluukko?
     

Kerro tästä muillekin!