Liikennevakuutuksen hinta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja B 49, 20.5.2009.

  1. B 49

    B 49 Gearhead

    Alkaa olla vakuuttaminen aikas kallista nykyään,ainakin Tapiolassa.Perusvuosimaksu ilman bonuksia 894,58€.Esim. IF:ssä 360€.Aikamoinen ero.Nämä hinnat selvitetty viikon sisällä.Ja autohan on -49 Buick.Kertokaas muutkin vähän hintatietoja
     
  2. Kapok

    Kapok 1st gear

    Matkalaukku6 Nova '70:seen maksoi 550€ nollabonareilla IF:istä. Tänä vuonna siis.
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Vakuutusmaksun suuruus riippuu siitä missä asuu. Isolohko valiantin liikennevakuutus Tapiolassa nollabonuksilla 613 eur.
     
  4. Tonttu-78

    Tonttu-78 3rd gear

    Tänään tuli lasku ja vakuutuskirjat. -74 Dart Pohjolassa vakuutukset.
    0% hinta 434.35€ liikenne, 112.55€ hirvi,palo,varkaus,ilkivalta ja oikeusturva.
     
  5. Maxis-80

    Maxis-80 Gearhead

    A-Vakuutus muisti tämmöisellä hinnalla -76 caminoa. Liikennevakuutus perusvuosimaksu 479,59€ 0% bonuksilla.
     
  6. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    -68 rebelissä näyttäs olevan tapiolassa 739.20€, seisonnassa kun on niin ei väliä mutta täytyypä tehdä kyselykierros ennen kuin ottaa taas ajoon
     
  7. B 49

    B 49 Gearhead

    Niinhän se riippuu paikkakunnasta,mutta ei se selitä Tapiolan ja IFin hintaeroa.IFissä kuitenkin yli puolet halvempaa.
     
  8. kyläseppä

    kyläseppä 1st gear

    tota noin, tyhmä kysymys, vai onko :lol:
    mutta kun vaihtaa vakuutus yhtiötä toiseen, niin säilyykö bonukset, vai lähtee juoksemaan taas nollista?
     
  9. rt68

    rt68 1st gear

    säilyy
     
  10. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Chevrolet impala 1963 5470cm3 If:ssä 332.39 E, 0%, Etelä-Karjala. Kyselykierroksella Lähivakuutus taisi täällä olla halvin, hintaeroa parikymppiä.
     
  11. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Sierra 711€ Tapiola
    Scorpio 900€ Pohjola
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    IFissä 360€?
    Paljonhan mulla olis ollut Tapiolassa?
    Ostin kk sitten 88 capricen. Se oli poisteetu liikenteessä ja pari vuotta seissyt. Tehtiin paperit ja mä menin IF Tikkurilan konttoriin missä aina asioinut, vaikka en siellä enää asukaan. Aika tylyä asiakaspalvekua nykyään.
    Ne sanoivat että onnistuu. Ei siis onnistunut omistajan vaihto katsastuskonttorilla kun niiden koneet herjas että en saa liikenne vakuutusta.
    IF vaati minulta vuoden maksut etukäteen. Sanoi että ok, maksan, vaikka tämän auton seisonta jatkuu eikä se tule liikenteeseen vielä. Sanoin neidolle että ota jotkut mun täysistä 70 bonuksista mitä mulla on useita vapaananakin. Vastaus tyly EI! Olen huono asiakas. Maksa ensin täysi vuosi ilman bonuksia ja laita sitten auto seisontaan. Lasku oli 707€.
    Meni hermot multakin. Soitto pääkonttoriin. Eka vastannut samanlainen kyrpä otsassa kuin tixin konttorissa. Pyynnöt yhdistää puhelu esimiehelle alkoi tuottaa tulosta. Kerroin tilanteen. SE suostui katsomaan koneelta miksi minä olen huono asiakas, mitä tixin ämmä ei suostunut tekemään.Virheitä löytyi. Samaa autoani kun olin laittanut sen seisonntaan oli niiden vakuutus jatkunut ilman bonuksia ym. Tälläistä ollut vuosia, mutta ne on selvitetty. Nyt ei konttorissa se onnistunut.
    Tai olla vittunainen työpaikka virkailijalle, mutta purkaa sen väärään kohteeseen.
    Summasummarum. nyt tuli kirje niiltä missä mulla on niiltä saatavaa 77.02€ mikä hyvitetään seuraavan laskun yhteydessä. Minkä vitun laskun kun mulla ei yhtään autoa nyt liikenteessä??

    Sen esimiehen kanssa puhuttiin niiden tiekentuneesta asiakasta ja virkailijaa kyykyttävästä politiikasta. Epäsuorasti myönsi asian.
    Heitin vielä loppukevennyksnä kun sen kanssa lopulta päästiin asiaan että vituttaa teidän nykymeno ja varsinkin mainokset. Mainoksissa on hymyileviä ihmisiä mitkä saa teiltä korvauksia. Mä en niltä ikinä saanu korvauksia. En ole itse aiheuttanut korvausvelvollisuuksia muille mitkä vakutuusyhtiö olisi joutunut maksamaan.
    Mulla on useita vakuutuksia missä täydet bonarit.

    Mainoksissa hymyilevät korvauksia saavat ovat hyviä asiakkaita, mutta minä olen huono asiakas? :mad:

    Capricen jouduin myymään pois kun ei hermo eikä talous kestänyt tuollaista asiakaspalveluvittuilua.
     
  13. VSOP

    VSOP Gearhead

    Vakuutuksesta

    Tää ei nyt oikein koske vakuutuksen hintaa, mutta muutakaan topikkia en löytänyt, sorry.

    Mulla on kustomoitu -60 El Camino Pohjolassa liikennevakuutuksessa. Nyt kun auto pitäis viedä Eestin puolelle näyttelyyn.. juu ajamalla niinkuin ennenkin... niin Pohjolan selvitti liki kuukauden, että mitäs kasko tähän autoon maksais ja nyt vihdoin äsken soittivat että eivät vakuuta ollenkaan/ ei siis niinkuin mistään hinnasta ????? Kysyin perusteluja, mut ei kuulemma mitään perusteluja, pelkkä EI. Joten siinähän pompottivat meikäläistä viikkotolkulla.

    Onks nyt suosituksia, mistä/miten.. Kysyn tätä nyt ennenkuin aloitan jonkun soittorumban. Jos jokainen vakuutusyhtiö laskee samaa asiaa yhtä kauan, niin ollaan joulussa ja vielä asia vaiheessa :mad:

    Pitäiskös sanoa kaikki vakuutukset irti sieltä häh... ?
     
  14. VSOP

    VSOP Gearhead

    No joo, näkyi että Tappiolalla olis ainakin joku harrasteajoneuvokasko...
     
  15. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Juu kyllä iffi on perseestä, ikinä en heidän 'palveluja' tule enää käyttämään.
     
  16. VSOP

    VSOP Gearhead

    Heh, jos jotain sattuu, niin eiks silloin tasan kaikki vakuutusyhtiöt ole selänjatkeesta...
     
  17. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Kävin viime vuonna kyselee Aspeniin vakuutuksia, pohjat tais olla yli 1000euroa. Nolla bonuksilla, jyväskylässä ja vielä nuori mies... Oisko ollu Tapiola mistä tuo summa saatiin. Vakuutus myyjäki vaan snao et ei oo koskaa noi kallista vakuutusta saanu koneelta ulos... Tarjous paperiki on viel jossain talles.

    Lähivakuutukses nyt vähä reilu 600euroa lähöltään ni sinnehä sitä tuli päädyttyä.
     
  18. virta

    virta Gearhead

    -89 lebaroniin Tapiolassa liikennevakuutus nollabonuksilla runsaat 500e,ifissä 900e :eek: :eek: :eek: Netistäkin löytyy muuten laskurei joilla vertailla.

    On aikamoiset hintaerot,tosin mallit oli virkailijalla kateissa eikä vastaavaa autoa löytynyt,vakuutus tuli sit lebaron 2.5 turbo coupen mukaan.
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ifi:ssä mulla kaikki vakuutukset (koti, autot..). Aikoinaan muut yhtiöt edes myöntäneet vanhalle jenkkiautolle vakuutuksia, silloinen "sampo?" nykyinen ifi oli ainut... Olen "kilpailuttanut" , mutta ifi oli halvin ja kattavin.
    -Tossa just "mälläsin" oldsiani :oops:, kaskovakuutus korvasi... Se on kallista oikoa ja maalauttaa autoa, uutta tai vanhaa.. :wink:

    [​IMG]
     
  20. VSOP

    VSOP Gearhead

    Niin siis tuossa vähän ylempänä tänään ( kun en löytänyt muuta vakuutusaiheita topikkia) ihmettelin ja kyselin sitä, että kun olen menossa -60 El Caminolla Eestiin näyttelyyn, niin Pohjola ilmoitti tänään, että eivät anna siihen autoon MITÄÄN vapaaehtoista vakuutusta elikkäs en saa heiltä siihen kaskoa.. mut enhän mä prkl voi mennä eestinmaalle pelkällä liikennevakuutuksella.. mut en mä sitä autoa sinne millään trailerillakaan vie.. eli siis joudun varmaan vaihtamaan vakuutusyhtiötä ???
     

Kerro tästä muillekin!