Koita kääntää se palikka toisinperin. Taitaa olla tarkoitettu etupiiriin jolloin kuuluu toimia kuvatulla tavalla.
Ohjeiden mukaan asennettu näin. https://gyazo.com/9f64dcca695e9c4efea01dcec84de011 Yksi linja taakse, yksi linja eteen. (sylinteriltä lähtee kaksi linja) Ohjeessa lukee, että ylempään laitat sylinteriltä "inline" ja 3 alinta on outlineja. https://gyazo.com/9c3328f8c426b57b4632fdce1609111a Missaanko jotain, jos ohjeiden kanssa edetään? Niin joo laittomat siis mainiot parkkijarru järjestelmä noin nykyisellään. Eipä siinä... ei tarvi käsijarrua.
Laitoitko putket noin. Eli tulo ylempään ja ulos alempaan? Nyt sulla on sen toiminta kuten kuuluu jos etujarruihin sen laittaa. Käännä putket ristiin niin toimii.
Syy miksi joudut kääntämään putket ristiin lukee asennusohjeessa: The HURST Roll/Control solenoid valve is installed in the front brake system for racing and in the rear brake system for momentary (maximum of. 60 seconds) hill holding . Roll Control Install
Jeep käänsin putket ja ilmasin jarrut, toimii juuri kuin halusin. Ohjeissa ei näin kyllä virallisesti ohjeisteta. Nyt kun laittaa linjalukon päälle niin etujarrut on polkimesta painettaessa säädeltävissä ja takajarrut ei ole päällä! Nyt voi kumia vinguttaessa vaikka kirjoittaa omat nimikirjaimet parkkipaikalle! Ei hajoa kamppari kun takana olevat jäähdytetyt 273mm levyt kevlar ei pure rei-itettyyn levyyn ja turhaan eivät kuumene. Pääsee vanhoista gummeista.