Maalaria järkevällä etäisyydellä hyvinkäästä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Pas(i)kiainen, 3.4.2014.

  1. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Kukahan olis valmis maalaa oldsin takakontin päällisen ja toisen takaoven. Voin auttaa suojauksessa ja hionnassa.

    Halpa ja hyvä, en viittis irrotella luukkuja eli pitäs koko cutlaassi mahtua maalauspaikkaan.

    Ei mitkää umpikierot ole, vedin noi jo ite väriin ja lakkaan mut pinnasta ei tullut tarpeeksi hyvä, eli kaivataan ammattiapua :D
     
  2. Beornegar

    Beornegar 3rd gear

    Jos otat ne irti, niin mä voin maalata Hämeenlinnassa. Koko auto ei mahdu.

    Täytyiskö värikin vetää uudelleen vai onko siis vain liian aplari/kuiva, eli riittääkö lakan hiominen ja uudelleen veto?
     
  3. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Haluisin et menis purkamatta...

    Joutuu vetää värin ja lakan, ei tasinut mulla massa ja ovea pitää vähän kitatakin kun kolhasin sitä kiinnittäessä...
     
  4. Make.S

    Make.S Gearhead

    Riihimäenkadulla ole pari auto maalauttannut ja halvalla on tehnyt.
     
  5. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

  6. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jaa, enpä varmaksi mee sanomaan.
    ...onko sillä kadulla enempää maalareita?
     
  7. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Emmä vaan tiiä :D Yhen lafkan oon siinä nähnyt, olikohan se punainen rakennus jossa luki automaalaamo tms.

    Onko laatu ollut hyvä maalauksissa?
     
  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jep, semmonen punainen tölli jossa kyltti kyljessä.
    Ite väänsin pohjat ja toisen maalaus 500€ maaleineen ja toinen maaleinen lakkoineen 600€. (n. 10v sitten)
    Nää omat romut ei oo ollu "näyttelyporsaita" joten kunhan maalipinta on parempaa kuin paukkupullolla vetästy, olen ollut tyytyväinen.
     
  9. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Juu, ei tässä mitään täydellistä haeta, mutta paskan saa ihan itekkin tekemällä niin olis ihan kiva että siitä maksetusta pinnasta tulis sitten parempi kuin se oma maalaama :D
     
  10. laakkius

    laakkius Gearhead

    Sintoka oy luhtikylässä, hinta ja laatu ollu kohillaan, toi mun ponu on maalattu siellä...
     
  11. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Näyttääpi siltä että löytyi maalari :)
     

Kerro tästä muillekin!