mad max

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kmovat, 26.11.2005.

  1. kmovat

    kmovat 1st gear

  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    On se vain hyvän näköinen auto... Ilman noita Mad Max -roippeitakin. Montakos tuollaista Falconia löytyy Suomesta?
     
  3. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

  4. 1lysti

    1lysti 1st gear

  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Aika surutta on kengurumaan pojat kopioineet muotoilukikkoja amerikan serkuilta ja vähän niitten kilpailijoiltakin... :p


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. fairlane

    fairlane Gearhead

  7. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    tietääkseni se auto on suomessa, työn alla tosin. nickiä en muista tähän hätään mutta kirjoittelee varmasti täälläkin.
     
  8. Jonimac

    Jonimac Gearhead

  9. eastwood

    eastwood 3rd gear

    on se julman hieno,tykkäisin itse, sopis vaan tyyliin...
     
  10. jukka63

    jukka63 1st gear

    mulle sopii kanssa.legendaarinen kohtaus,max 1:ssä.max tulee tonteille pikkasen romuna.ruuvaaja ässät käynnistää koneen.pumppu vinkuu perinteiseen malliin.maxin leuka lopsahtaa alas,mitä vittua,mistäs tämmönen.äijät hokee,600 heppaa,600 heppaa,pumpulla.toi kolahti aikoinaan,ilmeisesti sen verran hyvin,että pumppukone on työn alla.800hp,800hp,thrust the blower, man :D
     
  11. dart69

    dart69 Gearhead

    Jees, olis varmaan pumppu jääny darttiin laittamatta jossei pikkupoikana olis Mad Maxiä nähny...
     
  12. DC

    DC Gearhead

    Pikkusen latisti tunnelmaa tossa 1-osassa kun videon suomentaja oli runoillut että "12-kampiakselia" tai jotain...
     
  13. kmovat

    kmovat 1st gear

    elä puutu pikkuseikkoihin, kyl se MM 1&2 on kuiteskii kurko leffat mitkä on vaikuttanu sinnuunkii pentuna... elä mies kiistä faktaa :D :D
    sitä paitsi kyl ne pyörätkii kolahtaa.. mitä jos tuunais roiston sellaseen oldschool cafe racer tyyliin, hyvä idea siunkii sporaan...

    ainii mut siit uupuu kuiteskii tehot :(
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mä oon jostain kuullu että se jannu joka sitä autoa ykkösosassa esitteli Maxille oli ihan oikeesti rakentanu sen... Tosin blower on oikeesti feikki, mut so what, kyrväkäs peli se on silti ja kolahti meikäläiseenkin kovaa.
     
  15. kmovat

    kmovat 1st gear

    btw. kuullu joskus et ykköses aika lopussa kun max ajaa pyöriä vastaan sillalla ja useempi mopo kaatuu niin stuntti kuolis oikeesti? näkyy kyl filmissäkin kun heppu liukuu asfaltilla ja pyörä tulee liukuen takaa ja etuhaarukka osuu päähän ja nikka naksahtaa aika rajusti... tuohon aikaan kun ei tietokoneella tehty noita trikkejä niin vois ollla mahdollistakin?!
     
  16. napa

    napa 3rd gear

    samaa olen itsekkin kuullut ja eikös loppu teksteissäkin muistella jotain ja oteta osaa :odroll:

    itse muuten näin 1 osan vasta n. vuosi sitten ekaa kertaa, se on tainnut olla ns. kiellettyjen elokuvien listalla, ainakaan vuokraamoista sitä ei ole saanut. nyt sitä on kyllä tullut katteltua ainakin 5 kertaa viimeisen vuoden aikana (pätkiä sieltä täältä)
     
  17. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Ei kuulemma kuollut ketään, onnettomuus siinä lopussa kävi ja yhdeltä stuntmieheltä murtui jalka.
    Kaikki moottoripyöräilijät olivat paikallisen moottoripyörä porukan jäseniä, lisäksi elokuvaan saatiin kawasakilta 13 pyörää lainaksi josta kaikki rikottiin tai moottoripyöräilijät pitivät ominaan, riippuen lähteestä :)
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sarjaan elämää suuremmat elokuvat noi ekat kuuluu mullekin. Menee jopa top 10 listaan. Tosta Suomessa olevasta Holdenista olen kirjoittanut ennenkin tänne. Mattamusta centerline vanteilla Holden on Sipoon Nikkilässä. Samalla jätkällä V8 tane tai granada. Jos kirjoittaa tänne niin kertokoon lisää jos haluaa. Mulla on talli Sipossa ja aina kun lähden sieltä niin on ihan pakko ajaa keskustan kautta ja käydä kattoo tota Mad Max autoa. Nyt sitä ei ole vähään aikaan näkynyt. Tää on tietysti paskapuhetta, mutta essolla kerrotaan tälläistä legendaa että jätkä oli nähnyt leffan ja se kolahti sille täysii. Auto piti saada eikä ihan helpolla löytynyt. Austraaliasta se tuli ja Sipooossa se nyt on. Jos noin niin ymmärrän kaveria täysin.
     
  19. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Paljonkohan maksais rahti Austraaliasta... :odroll: Tuollaisen laitteen vois kyllä hommata. Pieni kokoinen ja isolla moottorilla, juuri sopivan järjetön, että se on hauska! :p
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..ja ratti on sitten oikealla puolella, jos se nyt yhtään häiritsee..
     

Kerro tästä muillekin!