Mastercraft Avenger vs. Cooper Cobra vs. Yokohama Y352

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja timppa, 25.9.2008.

  1. timppa

    timppa Gearhead

    Eli onko kokemuksia noista kumeista? Muilla valmistajilla kun ei tunnu olevan kokoa 265/50 R15.

    Jossain topicissa Cobra sai ainakin haukkuja (äänekäs ja kuluu nopeasti), entäs muut?
     
  2. paja1

    paja1 Double Gearhead

    mulla on ollu goodrichit ko.kokoa ja ne tuntui ainakin kuluvan aika nopeasti. nyt on vanissa edessä yokohamat ja ne tuntuu selvästi kovemmilta. niiden kulumisesta en tiiä kun ei oo tullu ajeltuu tolla vanilla vielä.
     
  3. Batman

    Batman Gearhead

    Mulla on käyttöautossa ollu noita Coopereita, eikä ne ainakaan mun ajossa oo kulunu kovinkaan nopeesti, oikeestaan päinvastoin.
    Meluisuuteen en osaa sanoa mitään kun melkeen tiivisteettömässä dieseli capricessa ei rengasmeluja paljon erota.
    Sateellla noi on helvetin liukkaat, mutta niin ne taitaa kaikki muutkin halvat amerikan renkaat olla.
     
  4. timppa

    timppa Gearhead

    Nettiä penkoessa tuli jostain vastaan sellainen tieto, että Mastercraft olisi Cooperin omistama halppismerkki, eli ne voi varmaan unohtaa...
    Tai jos ne on perushalppikset eli kovat ja luikkaat, niin jaksais ainakin jauhaa eikä kumit kulu silti. Ja äänetkin on kuin elokuvissa...
     

Kerro tästä muillekin!