millä uutta ilmetta 80 luvun usa farkkuun?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja velaks, 24.3.2006.

  1. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

  2. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Mites muuten mun vanha olds stw on toiminu? Onkos se tossa pukeilla vai joku muu?
     
  3. PauliP

    PauliP 1st gear

    Näkyy myös olevan kylkilinja erilainen Buick LeSabressa (ainakin 2D:ssä) ja samaikäisessä STW:ssä. LeSabressa sedanissa on ylimääräinen pokkaus ovipellin yläneljänneksessä, STW:ssä sitä ei ole, siinä on puukyljen lista siinä samassa tasossa. STW LeSabre ja Electrahan ovat toisiaan vastaavia pelleiltä. 2D LeSabren katto on 2-3cm matalammalla kuin STW:n.

    Muokkasin bitmapilla 2d STW Electran, pirun hieno malli olisi kun siirtäisi STW:n C-pilarin etuoven taakse ja muokkaisi oven sivulasin takapäästä myötäilemaan STW:n C-pilaria.
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Kori farkuissa on sama kaikissa. Siksi Caprice 2D ovat ovat passeleimmat..
     
  5. impala67

    impala67 Double Gearhead

    tarkennus edelliseen: GM 1980-90 profiilit samat lukuunottamatta etuloksuja... ei siis 77-79!
     
  6. cdv 77

    cdv 77 Gearhead

    Itsellä on ollut visio tehdä tosta punaisesta Malibu farmarista Nomat
    tyylinen hyödyntäen El Caminon ovia kattoo ja kylkiä !!
     
  7. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Meinaatko Pauli tällaista?
    [​IMG]
    vai näin?
    [​IMG]
     
  8. PauliP

    PauliP 1st gear

    Vähän noin, mutta pitkällä etuovella, matalammalla 2d:n katolla ja yhdellä sivupalkilla. Se leveä joka on normaalisti takaoven ja takalasin välissä.
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Eli näin mutta katto mahdollisesti alempana:
    [​IMG]

    Nyt täytyy lähteä tekemään jotain oikeita töitä :wink:
     
  10. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Juu sama auto. Mukavasti se hoiti käyttöauton virkaa viimevuoden ajan. Syksyllä piti aloittaa pientä tutkailua tuon peruskuntoon joten tekemistä alkoi löytyä. :lol:
    Olis sillä ajanu vaikka miten monta vuotta tuollaisenaan, mutta jospa tuo ikänsäkin puolesta olisi jo valmis siirtymään eläkkeelle eli harrasteajoneuvoksi?! Joten nyt "harrastetaan" parhaimpaan ajoaikaan.. :poff:
     
  11. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Tollanen olis kovin komia!
     
  12. Holley

    Holley Gearhead

  13. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    [​IMG]
    Juu, ei huono toikaan!
     
  14. PauliP

    PauliP 1st gear

    Sitten olisi jo lähes täydellistä jos olisi pitkät etuovet ja katto vähän matalammalla. Siis silleen kuten ne on tehtaan kasiovisissa coupeissa.
     
  15. Hoke

    Hoke 2nd gear

    Taaempi keskipilari pois etummainen sen tilalle ja oven venytys samalle tasolle, saattaisi alkaa jo nayttämään.

    Mahdollisesti tuuman verran enemmän etupilareista pois kun takaa, samalla kun kattoa pudottaa muutenkin.
     
  16. caddy61

    caddy61 Gearhead

    Elä nyt hyvä ihminen mitään Cadiä sotke johonkin leppä jeeppiin!! :soosoo:
     
  17. Holley

    Holley Gearhead

    Esimerkiksi '80-luvun alun Seville oli tosiaan sen näköinen luomus, ettei sitä sotke ihan heti mihinkään.
     
  18. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Paitsi suohon..?
     
  19. caddy61

    caddy61 Gearhead

    Siis tarkotin että Cadi on Cadi, eikä niistä pitäs mennä mitään laittamaan leppä jeeppeihin.
     
  20. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    [​IMG]

    Riittääkö oven pituus ja katon mataluus... :D
     

Kerro tästä muillekin!