Minne sijoittaa polttoainelämmitin=?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja kojo, 10.9.2005.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    Onko kellään tietoa mihin rakoon noissa 90 luvun puolivälin suburbaneissa, pikuissa yms joissa on 6,5td kone on tungettu eberi tai webasto? pitäs keksiä moiselle paikka mutta siel konehuoneessa tuntuu olevan joka kulmalla jo valmiiks tarpeeks paljon tavaraa...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    moottorin eteen sinne alle sie on ainakin ollu....
     
  3. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Itse sovittelen Ebeeriä F-sarjan pickariin ja meinasin laittaa sen etupuskurin kulman "sisään" etupyörätilasta päin. Teen vaan suojapellin ettei pyörästä pääse kura jns. jankki lentää sinne..Vakiopuskuri on sopivan iso ja avoin et mahtuu just sopivasti sen takapuolelta "sisään"..
     
  4. freeride

    freeride Gearhead

    mulle laitettiin Dodgessa noin,tuossa riemukiemuran vieressä vasemmalla puolella,eber d5w.pakoputki laitetteiin repsikan runkopalkin kylkeen.
    [​IMG]
    akun päällä näkyy myös c-tek:in akkulaturi jonka käyttöä suositeltiin,varsinkin jos käytetään paljon eberiä mutta ajoajat jää lyhyemmiksi kuin aika jota eberiä käytetään.nyrkkisääntöhän on että 30min eber päällä=saman verran pitäis ajaa..tai tapat akut aika nopeasti.
    http://www.ctek.com/
     
  5. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Itse hommasin veneen kaksoisakkureleen. Kun katkaiset virrat niin se irroittaa toisen akun virtapiiristä ja tällä akulla voit pyörittää Eberiä, soittaa musiikkia tai jotain. Ja toisella laitat auton käymään, sit kun laturi lataa niin rele sulkee virtapiirin ja lataa molempia...Makso 50€
     

Kerro tästä muillekin!