Missä AULIZ.fi 2.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja bulldog´s, 2.6.2009.

  1. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Kokeilen minäkin kun muutki.
    Eli enpäs aulikseen ole saanut yhteyttä viikkoihin tai jo kuukausiin vaikka on soiteltu, postiteltu ja viestejä jätetty milloin mihinkin.
    Otappa yhteyttä keskeneräisten asioiden tiimoilta.
     
  2. v.isoaho

    v.isoaho Gearhead

    Osta tavarat muualta.Ei se osaa vastata puhelimeen eikä posteihin.Tänä ja viime keväänä yritin ostaa renkaita huonolla menestyksellä väitti että tavarat tulossa ei ole näkynyt vielä tänäkään päivänä joten ostin ne vammalan rengaspalvelulta.
     
  3. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    jos se on ulkomailla, ei viitti hirveesti puhelimessa lörpötellä...

    kärsivällisyyttä
     
  4. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Taitaapi olla muita kiireitä ja niin ollen "kesätauolla" www.auliz.fi löytyy näköjään tuommoista tietoutta. :)
     
  5. v.isoaho

    v.isoaho Gearhead

    Seinäjoella ajeli ainakii superin aikoihin.
     
  6. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    juu minä onnekseni törmasin super rallissa, ja puhuttiin asiat selviksi.

    ja on tosiaan kesälomalla ja nyt kai lukee nettisivuillaankin et on lomalla
    eikä vastaa puhelimeen... tiedä sitten kuinka kauan.
     
  7. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Joo, rahat on vaihtanut omistajaa, mutta ei tavara...
    Uskon tapaavani hänet jossain tapahtumassa tänäkesänä, mutta haluaisin hoitaa keskeneräiset asiat pois kuleksimasta fiksusti enkä haluais rupee julkisesti mustamaalaamaan häntä.
    Olen kyllä ilmoittanut jo aikaa sitten että teen asiasta julkisen jos ei ota yhteyttä, mitään vaan ei ole tapahtunut...
    Kyse ei kuitenkaan ole isoista rahoista joten ihmettelen mikä siinä on niin vaikeeta.
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Viimeks tänään kirjottanut tänne overdrivellekin, et ei vissiin missään ihan tavoittamattomissa?
     
  9. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Niinpä, on se kumma kun ei kuitenkaan puhelimeen vastaa, vaikka jättää soittopyyntöjä.
    Ei vastaa yksitysviesteihin eikä sähköposteihin...
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Toiset meist on toisenlaisii, ja toiset vielä toisenlaisempii...
     
  11. darpen

    darpen Gearhead

    En asiasta tiedä muuta kuin tän lukemani, mut kyllä vaikuttaa hassulta nämä jutut.. Mut ainahan lupaukset kannattaa jättää toteuttamatta :D Ei tarvi sit murehtia että tulis uusia asiakkaita :lol:
     
  12. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Muutaman kaupan olen Auliksen kanssa tehnyt ja niissä kaikki meni niinkuin pitää, mut nyt meni vaikeeks...
     
  13. Jza

    Jza Double Gearhead

  14. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

  15. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Ei tunnu miestä paljon kiinnostavan.
    Olen lähettänyt hänelle linkin tästäkin keskustelusta, mutta eipä ole haluja ottaa yhteyttä...
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Auliz rulez! Hyvää kesälomaa ja aja kovaa.
    Kärsivällisyyttä teille muille. Auliz on mies sanojensa takana. Kun tilaatte siltä osia niin kuin minä niin ottakee vähä eri asenne. Se kyllä hoitaa hommansa. Jos ei kelpaa niin hakekaa palikkanne muualta ja vetäkää tavara päähänne!
     
  17. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Auliz rulez my ass.
    Se on hienoa jos repelillä on kaupat onnistunut, niin minullakin tähän asti.
    Tota en tosin ymmärrä mitä sanot että kun "Kun tilaatte siltä osia niin kuin minä niin ottakee vähä eri asenne."
    Onko sillä väliä kuinka paljon vai vähän tilaa.
    Mielestäni asenteessanikaan ei ole ollut vikaa.
    Kilkkeiden piti olla mulla 3KK sitten! ja kaveriin sain viimeksi yhteyttä 2KK sitten!
    (Jolloin lupas hoitaa homman kuntoon)
    Ja kyse on kuitenkin muutamankympin hyllytavarasta, joten voisitko ystävällisesti repeli kertoa mikä on asenteessani vikana?

    Olen kuitenkin antanut kaverille mahdollisuuden ottaa minuun yhteyttä kun ei ole vastannut puheluihini ja ilmoittanut ettei se ole kenenkään etu tehdä tällaisista asioista "julkisia".

    Oletko siis sitä mieltä että tyhmä olin kun aulikselta ostin ja nyt pitäis hiljaa kärsii nahoissaan?
     
  18. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jossain americaan wonderländissä riittää helposti yks kerta per asiakas mutta täällä,näissä pienissä piireissä ei ehkä kovin viisasta jättää hoitamatta muutaman kympin kikaletta. Ehkä se on osunut 7 oikein ja nyt voi ottaa vähän rennommin :wink:
     
  19. Riviera 1995

    Riviera 1995 3rd gear

    auliz

    Ajeli juu seinäjoella rottelolla ja kehu olevansa menossa ruattiin ajamaan kisaa.... alku toimi hyvin, mutta sitten alko tökkiä. Nykyään en osta enään kyseiseltä kaverilta. Muualta saa helpommalla ja ajoissa...
     
  20. janimm

    janimm Gearhead

Kerro tästä muillekin!