Mitkä jarrut / varusteet alunperin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jani.tahvo, 19.2.2003.

  1. jani.tahvo

    jani.tahvo 1st gear

    Mistä voi tulkita buickin alkuperäiset varusteet? Millä jarruilla, moottorilla, laatikolla ym. se on lähtenyt tehtaalta? Maahantuonti todistusta ei autoon saa, kun se on tuontiauto.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: jani.tahvo 2003-02-19 19:30 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vin-koodista selviää merkki, val. vuosi, alkuperäinen kone , valmistustehdas yms.
    Decoodereita on netti täynnä. Lisää tietoa GM.ssä saa Spid-koodeista.

    1970-luvulta saakka GM:ssä on ollut ns. SPID-kooditarra takaluukunkannessa, tai jos auto on farkku, varapyöräkaivossa. Kyseessä on lista, jossa on liuta kolme kirjaimisia/numeroisia koodeja.

    Mene vaikkapa http://www.gmforums.com :iin ja lykkää ne siellä olevaan decooderiin, niin alkaa selvitä, mikä kone, laatikko, jarrut, renkaat, listoitus, sähkövarusteet yllä biili on hihnalta lehtenyt yms..

    Ja jos tarra on kiskottu pois, ainakin jenkeissä dealeri voi VIN-koodilla tilata SPIDit. Myös Metro varmaan tähän nyky nettiaikana pystyisi, mutta haluista en tiedä?
     

Kerro tästä muillekin!