mopar HEI jakaja hyvä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kipa76, 11.4.2015.

  1. kipa76

    kipa76 3rd gear

  2. ford71

    ford71 1st gear

    kannattaa tarkistaa onko siel tilaa tommoselle,kookkaampi kun normi jakaja.itellä le baronissa vastaava,rintapellin ja jakajan väliin jää n.sentti tilaa johtojen hatut melkein pellissä kii.toiminnan suhteen ei valittamista.
     
  3. kipa76

    kipa76 3rd gear


    se täytyyki tarkistaa ja onhan tuosta se toinen malli jossa puola erikseen ja pienempi tuo kansi http://www.ebay.com/itm/SB-Mopar-HEI-El ... 84&vxp=mtr
     
  4. kipa76

    kipa76 3rd gear


    kuinka paljon se on isompi halkasialtaan?
     
  5. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Itse tein viime viikolla tarvittavan muutostyön a kopan tulipeltiin, eli siirsin pyyhkijöiden moottorin 3cm sisäänpäin että sopii D.U.I:n tekemä jakaja. Itsellä ollut yksi tollanen halpis versio eikä toista tule. Se ei ole parempi kuin esim. moparin omat jakajat/jakajapaketit joita saa esim. Mancinilta, moparin logolla tai mancinin valmistuttamana(sama kuin mopar) samalla rahalla. Tosin eihän ne ole moparin tekemiä vaan moparin alihankkijan tekemiä. Kooltaan tuommonen DUI HEI on 8,5" korkea ja 5 1/4" halkaisijaltaan leveimmästä kohdasta. Vrt. msd pro billet joka on 8" korkea ja 8 1/8" halkaisijaltaan. Halpis version mittoja en tiedä. Itse tein tämän muutoksen VAIN sen takia että siivoan uudesta (moottori)projektista kaiken "ylimäärisen"pois konehuoneesta. Ja noi DUI:t on kuulemma ihan toimivia kapistuksia joissa laadukkaammat osat sisällä.
     
  6. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Mulla on Moparin oma jakaja, HEI-moduli (DynaMod) ja Inferno-puola.Sähkö modulille suoraan akusta releen kautta, TOIMII; kepeesti kiertää 360 yli 6000rpm rykimättä ja herkästi vastaa kaasuun.
     

Kerro tästä muillekin!