mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. mxu

    mxu 3rd gear

    Jos et huomannut niin tuossa laskurissa voi itse muuttaa noita vaihteen välityksiä, ts. voit laittaa esim 4 vaihteelle saman välityksen mitä sinulla on 5:lla ja sillälailla kokeilla mitä nuo kierrokset olisivat sillä välityksellä. Eli vaihdat 4 vaihteen suoran (1) välityksen tilalle vaikka 0.8 ja käytät vaihdetta kolmosella ja takaisin muutetulle nelosvaihteelle niin näet kierrokset 0.8 välityksellä. Olipa sekavasti kirjoitettu mutta toivottavasti ymmärsit
     
  2. asperiini

    asperiini Gearhead

    Joo, kyllähän se noinkin käy.
     
  3. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    etten sotke tuota ebodycapin myynti ilmoitusta niin,,

    montako suomessa on j-koodin T/A CHALLENGEREITA?
     
  4. mxu

    mxu 3rd gear

    jeesus mikä homma on niinkin simppelissä asiassa kuin tulpanvaihto kun kohteena on e-body rb-motilla ja peltisarjoilla :eek: pari pyttyä menee simppelisti mut miten noi loput :rotfl: alakautta vissiin jotkut ainakin, pitää huomenna nosturilla syventyä asiaan tarkemmin, mutta ei ole näin hankalaa tulpanvaihtoa tullut kyllä koskaan eteen :rotfl:
     
  5. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    juu, ei ollut helppoa valusarjoillakaan... muistaakseni 6 sai ihan kohtuullisesti irti mutta kaksi oli tosi hankalasti. Kyllä sinne sitten jotakin kautta pääsi. Ilmeisesti alakautta saa osan helpommin, jos on mahdollisuutta nostaa auto pukille.
     
  6. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Löytyykö keltään tai mistään kuvia `70 Challen turvavöistä maton alta, onko orkkiksena ns. rulla maton alla or not?
     
  7. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Luulis sen rullan vielä noissa e bodyissä olevan maton päällä silleen muovikoteloituna kuten tossa 71 runnerissakin.
     
  8. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eiks sisälokkareissa ole luukut mistä noihin pääsee helposti käsiksi? Jossain moparissa mulla on ollut. Tuohon on helppo lääke ja sen nimi on HEMI ja johan on tulpanvaihto yhtä juhlaa..
     
  10. nixon

    nixon 3rd gear

    Kai oot kokeillu moottorin päällä makaamista ja sieltä työskentelyä?
     
  11. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

  12. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    tuoss v-koodin tekstissä lukee buy it now 28000usd,,halpa :)
     
  13. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    ihme myyntiä,nyt jo katos,,tulee varmaa kohta buy it now 60000usd,,

    väliin noi käy vain nopeasti halvalla,,sitten hetken päästä kunnon hinnalla myynniss,,tuoll myyjäl ei ainakaa yhtää ilmoitusta ennen tätä,,tiedä näistä :lol:
     
  14. palotila

    palotila Gearhead

    Pitää vähän mainostaa: minulla oli combo 440+Edelbrockin alukannet vinotulpilla+TTI:n 1 7/8" peltisarjat. Kaikki tulpat sai suht helposti ylhäältäpäin vaihtoon. Yhdessä tai kahdessa tulpassa hattu oli aika lähellä kuumaa putkea mutta ei aiheuttanut vahinkoja.
     
  15. mxu

    mxu 3rd gear

    Jep, olikin tarkoitus täältä kysyä mitkä peltisarjat e-bodyyn on ns "parhaat", eli mahtuvat paikalleen ja esim tulppien vaihto ei olisi yhtä helvettiä. Vissiin noi TTI:t ainakin on hyviä, onko muita suosituksia?
     
  16. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

  17. Mutku

    Mutku Gearhead

    Ite isolohkossa (440 ja tehtaan vakiokannet eli suorat tulpat) ja valusarjoilla onnistunu suht kivuttomasti lenkkipäisellä listalla. Yläkautta kaikki. Eli "normit" tulppa-avaimet huitsin kuikkaan ja lenkillä onnistuu ok. Harvoja niistä tulpista edes näkee, mutta kynekolokin ropeltamisella se menee ihan ok. Jos pakosarjat on kuumat ni kädet palaa. Hanskat siis tarvii.

    Nimim. "Hemi in my dreams"
     
  18. mxu

    mxu 3rd gear

    Jeps, kiitoksia vastauksista, vielä pitäsi selvittää mitkä nuo nykyiset paikallaan olevat sarjat ovat, ettei tulisi ostettua samanlaisia :) Mitään tekstiä niissä ei lue, ei numeroita, jotkut keraamisesti pinnoitetut ne on ja hyvin saman muotoiset kuin noi dougsit jne.. kollektorit "3 ja primäärit suht ohuet, pitää mitata tänään vaikka tuskin tuo sillä selviää. Mutta apukuskin puolella joku primääri on lähes kiinni sisäloksussa, hyvä että paperi menee väliin ja kuskinpuolella taas simpukassa, yhteen primääriin jouduttu monttu lyömään simpukan kohdalle että saatu edes mahtumaan.. Ja tietenkin vuotaa vielä todella pahasti 7 pytyn juuresta tiiviste, kauhea säksätys mutta helppo vaihtaa tiiviste kun sarja ei mahdu tulemaan milliäkään ulospäin koneesta :poff: Vissiin nostettava konetta jotta saa tiivisteen vaihdettua...
     
  19. Anselmi

    Anselmi Gearhead


    Onko nyt parempi? Pie tinin väritys ja teksti? '70 N-koodin SE.

    [​IMG]
     
  20. mxu

    mxu 3rd gear

    Teillä on kyllä yyber hienoja noi vehkeet.. 8) Mut saakeli mikä fiilis oli tänään ajella tuolla omalla rottelolla, perskele :) rekisteröinti katsastuskin käytiin alottamassa, pikkulaitolla leima lappuun, takajarruja jne pientä.. vittu jee!!!!! 8) Ikimuistoinen päivä 8)


    Noi peltisarjat pitää kyllä vaihtaa, on ihan kiinni simpukassa ja piti yhteen putkeen tehdä lommo kun hipoo rattiakselia, apukuskin puolella sisälokarissa n. 1mm väliä jne..

    Miten lähellä noi esim TTI tms. paremmat sarjat menee esim simpukkaa, tuossa on tehostettu simpukka ja ainakin toistaiseksi rautakannet, mitä sarjoja raati suosittele?
     

Kerro tästä muillekin!