moser akselit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Galaxie61, 29.5.2006.

  1. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    onko kenelläkään katkennut moser teräs vetareita tai ollu muuta laatu ongelmaa.itellä meni poikki tos viikon loppuna,rihlatkin oli kirtyneet pari pykälää onko normaalia,eikö rihlojen pitäis pysyä teräs akselissa yleensä suorana?
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    Muutama vuosi sitten kavin Autoshopissa Orlandossa ja Baagari sano etta ei enaa myy lainkaa Moser tuotteita niiden huonon laadun takia.
    Sano etta oli kanssa katkeillu asiakkailta vetareita ja kun oli kysellyt Moserilta etta mitas tehdaan niin olivatten mukavina kavereina luvanneet MYYDA uudet. :poff:
    Meinasivat etta oli varmaan asennettu vaarin kun katkes :eek: :poff: , kysyin silta etta miten voi vetarin asentaa vaarin niin ei sekaan tiennyt.
    Itella ei kokemusta ko oon vedelly Stragen kamoilla
     
  3. martiar

    martiar 1st gear

    Mielenkiintoista ......
    Itse ajelin aikoinaan Mooserin akseleilla kisaa ja ei ollut ongelmia ..... ilmeisesti mulla on ollut sitten hyvää tuuria .... :)

    Kiitoksia vinkistä jos tosiaan on ongelmia heillä laadun kanssa ....

    AM-Racing
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    9" renkaat vs 15" renkaat, ilokaasut sun muut ruåtsihimmelit varmaan tekee oman osansa. Kyllä ne varmaan normi suomikatuautossa kestää, mikäli eivät ole valmistusvikaisia.
     
  5. martiar

    martiar 1st gear

    No sit ymmärrän .... ehkä teho ja vääntö speksit ei riitäkkään niihin lukuihin ......
    Ei teillä ole varmaan muuta vitoehtoa kuin siirtyä tukevimpiin akseleihin ja mahdollisesti eri valmistajiin myös .....

    AM-Racing
     

Kerro tästä muillekin!