Museoajoneuvo todistus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Anonymous, 10.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistähän kyseisen paperin saisi kadonneen tilalle?
    SAHK:ia ei tunnu asia kiinnostavan.Olen lähestynyt heitä sähköpostitse ja puhelimitse.Sähköpostiin sentään vastattiin,puhelimeen ei.
    Minulla ei olisi hirveää innostusta maksaa museotarkastusta sen takia että entinen omistaja on hukannut todistuksen.
     
  2. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Eiköhän se SA-HK:n kautta olisi saatava... onkohan todistuksen kadottamisesta tai uuden kappaleen hankinnasta mitään sääntöä olemassa..
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Periaatteessa SAHK:in pitäisi toimittaa se todistus kuluja vastaan.Näin sieltä luvattiin.Mutta sitten se käytäntö...
    Ketähän asia siellä kiinnostaisi niin paljon että todistuksen sieltä saisi?
    Kyselin SAHK:ista että voisinko saada todistuksen "päivitettynä" omalle nimelleni.
    Voikohan SAHK määrätä auton uusintatarkastukseen kadonneen todistuksen takia?
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mielestäni oman alueesi museoajoneuvotarkastajan tulisi ottaa tämänkaltainen asia hoitaakseen.
     
  5. KTM

    KTM Gearhead

    Minulle kävi yhden auton kanssa samoin, siis edellinen omistaja oli lapun hukannut. Soitin paikalliselle tarkastajalle ja hän antoi yhteystiedot tuon paikkakunnan tarkastajaan joka oli homman tehnyt. Kerroin huoleni ja tarkastaja etsi paperin. Sain kopion muistaakseni alle viikossa. Mitään kuluja ei silloin peritty.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuulostaa helpolta.
    Ongelma saattaa tulla siitä kun en tiedä missä ajoneuvo on museotarkastettu.Tiedän vain sen että muutoskatsastus museoajoneuvoksi on suoritettu muistaakseni Pietarsaaressa -92.
     

Kerro tästä muillekin!