Neon 95/96 pensapumpun sulake

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja leksa, 2.12.2006.

  1. leksa

    leksa Gearhead

    Neon 2,0 95/96
    Kiinnostaisi saada sähkökaavio, tai anakin selvyys mitä konehuoneessa oleva 30A Fuel pump sulake ylläpitää. Eli mitä tämän sulakkeen takana on ja mihin johdin etenee kohti fuel pump kohdetta.

    Syy. Sulake paloi eilen kahdesti tyhjäkäynnillä ollessa. Sekä loppujen lopuksi aina kun käänsi virrat päälle.

    Ajoin Kotkassa mukulakivi katua ja laskiessani moottorin joutokäynnille sulake paloi.

    Vaihdoin sulakkeen ja pääsin seuraavaksi parkkeeraamaan kadun reunaaan ja taas paloi.

    Uusi sulake ja sillä pääsin Kotkasta Inkeroisiin kunnes hiljensin vauhdin, niin taas paloi.

    Seuraavaksi paloi sulake aina kun käänsin virrat päälle.

    Tänä aamuna kääntelin johtoja ja johtosarja joka menee rintapellistä kabiinin puolelle oli kovin tiukasti reiän reunalla. Vedin sitä hieman ja vaihdoin sulakkeen, nyt auto taas käy, mutta kun lähden ajamaan palaa sulake.

    harmillinen selvittää...

    Liittyykö joutokäynnin säätely jotenkin myös tähän. Nimittäin sekin oikkuilee kunnes sulake palaa. Vai oikkuileekohan se oikosulkujen takia, kunnes sulake palaa.
     
  2. leksa

    leksa Gearhead

    Ja vika oli laturin vieressä oleva johtopistoke joka oli pudonnut kiinnityksestään ja roikkui vetoakselia vasten. Johto oli kuoriutunut ja maadottui vetoakseliin.

    Ja kyllä se joutokäyntiä vaikeutti.
     

Kerro tästä muillekin!