Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jaa vähän.. :eek:
     
  2. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Olisin ehkä tarttunut tuohon 42000e Ja Lada -tarjoukseen... Siis oikeesti, jos on ollut Lada-kuski tosissaan. Ladan hinta on jo kuitenkin nousussa kun P-U:n arvo laskee vielä vuosia. Tuolla 42000 eurolla sitten kyllä unohtaa aika tehokkaasti tuon Ladan saraaniin odottamaan sen arvon nousua tarpeeksi. Vertaa Hankkijan lippis ja Pappatuna... "Juntti" kulttuurin arvo on nousussa.
    EI Dodgessa muuten mitään "vikaa" hinnan lisäksi...
     
  3. tenon

    tenon 1st gear

  4. human62

    human62 1st gear


    RAmeja saa alkaen 2500 dollaria ja käteiskaupoilla jopa alle eli hinnat alkavat olla ihan kohdallaan...jenkkilässä.

    MUTTA maksetaan me kiltisti VEROT JA KULJETUKSET JNE.. nii tuleehan siihen mukavasti hintaa lisää puhumattakaan kunnostanmisesta ja ylläpidosta.
     
  5. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    saahan noita... ja sitten voipi kunnostaa vaihdelaatikon ja oho 5 donaa meni mutta tuli hyvä.... juu saahan sen halvemmallakin toimivaksi, mutta pitkässäjuoksussa......
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pitäisi.
    Silloin se olisi kirjaimellisesti koneen (koneiden) vaihto.
    Kumpaankin autoon nousisi vaihtoprosentit yki ja tulisi autoveroa molempiin. Niin ja myös diesel verot vai mikä polttoainevero mikä se nykyään on molempiin. Taannehtivasti kiitos. Näin mennään täällä. Ehkä ei enää diselöidä vanhoja jenekkejä kuin jos ekan energiakriisin aikana, mutta skenaariot on.
    Mutta ole rohkeasti rohkea ja erillainenen nuori niin kuin Anneli Tempakka meitä nuoria valisti 60 70 luvuilla.
    Ehkä siksi minusta tuli kapinallinen? Mutta nyt nöx nykymeno ja vouhotukset. Kapinaa haen kain vanhananakin kun piipertäjien jutut ei nappaa. Ei mulla ole varaa paaluttaa 220k ajettua väyrys meseä ja ostaa uutta mikä vie alle 5 litraa jä päästtää alle 100mg.
    Paljon sen valmistaminen kuluttaa ympäristöä vs ja mä nyt ajan pakolliset ajot mun 82 ja 85 katalysaattori pikku etuveto Buickeilla? Niill on ajettu lyijöttömällä niin kauan kun noi on ollut Suomessa ja toinen melkein uudesta asti. Silloin nää piipertäjät vastusti ydinvoimaa ja ajoi rättisitikoilla liimaa haistellen Koijärvelle.Vastusti -peraatteessa- mun 58 Buickkia ja Hemejä. Vaikka ne saastutti vähemmän.
    Nyt parissa vuodessa ne menee niin kovaa ettei tajuu ittekkää miten kovaa muustosvauhtia ne haluaa.
    Ei jaks nyt enempää. Tää ot, tästä muissakin ja tästä taitaa jopa olla oma aihe. Tuli nyt tähän repelin ot avautuminen. Piipertäjät! Miksi ette ota huomioon marginaalisen harrastajaryhmän mikä kuitenkin on ollut ekologinen jo ennen teitä?
    Nimim repeli58 ajaa ahdetulla amerikkalaisella V8 vanhalla moottorilla 85E tomorrow koska se on ainoa fiilis mitä autoilusta saan on koko ja äänet. Siis ekologisesti teidän sääntöjen mukaan. Olen invalidi ja mulla pakko olla auto. Tänänään en tarvinnut vaan menin junalla ja busilla. Jäi lääkkeeni hakematta mutta sain 81 vuotiaalle äitilleni hoidettua sen asiat.
    Nämä normeja. Ne pystyn julkisillakin hoitamaan jos on pakko. Eilen en pystynyt, tänään pystyin.
    Tämä voitais hoitaa yhkyiskunnalisesti muutenkin. Esim asenteita muuttamalla. Siihen piipertäjät pyrkii. Siihen ne ei minuun eikä jälkeisiini ikinä pysty. Asenteita ne yrittää muutta jopa påiväkodissa. Se pistää vihaks. Ne tuomitsee. Ei ole onnistuneet vaan nyt jo 5v poikani tietää että mun vanha 85 käyttis pikku Buickki saastuttaa vähemmän kuin 5v vanha japsi mikä menee tokaa tai kolmanteen leimaan. Siis paaliin kaikki ja uudet alle?
    Kelatkaa nyt vittu mitä uuden tekeminen rasittaa ympäristöä eikä taviksella (minä) ole siihen varaa.
    Tässä kuitenkin sellainen poitti mikä oli ennen hyväksyttyä yleisesti, enää ei, nykyään jopa tuomittavaa ja se näkyy joidenkin asenteissa ketkä tän ennen hyväksyi. Vittu. Vastaa ENO sieltä ekolehdestäs.
    Tää on mulle elämäntapa ja terapiaa. Mikään muu ei saa musa samaa tunnetta. Ei edes huono nainen tai hyvä runkku.
    Teillä on vaihtoehtoja mitkä te yritätte pikku hiljaa tuoda. Ette ikinä onnistu!
    Nyt toivon ENOn tai jonkun mun piipertäjän vastausta että päästään syvälle keskusteluun missä mennään. Te luette näitäkin täällä.
    PIIPERTÄJÄT HAISTAKKA VITTU ja antakaa meidän harrastaa ekolokista harrastustamme!
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mää ostan ton seuraavasta tilistä ja rupeen ajamaan truckreisinkiä. :poff:
     
  8. tabs

    tabs Gearhead

  9. kime2

    kime2 Gearhead

  10. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    köyhälle halpakin on kallista :rotfl:
     
  11. rekyyli

    rekyyli 1st gear


    siinä osuit asian ytimeen.... :poff:
     
  12. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kattelin tuossa Ruotsista yhtä Corvettea tuonti/jobbausmielessä kun tuntui auto niin halvalta. Mietin sitten, että pitääpä kattoa miltä nettiauton Corvette -kanta vaikuttaa. Joopa joo, niitä oli eilen myynnissä 142 kappaletta eli ei taida vaikuttaa yhtä raahata lisää :rotfl: .
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kaikillahan noita Corvetteja kai nykysin on, paitsi mulla :oops:

    Ei vaan kirjottelihan yks sellasen harrastaja tossa uusimmassa Veekasissakin jotta nykysin Vette-harrastajat ei kysele enää toisiltaan minkä vuotinen Corvette jollain on vaan "kuinka monta sulla on?" :poff:
    Mut kyl mä silti huolisin yhden ittellenikin :rotfl:
     
  15. Smokend

    Smokend 3rd gear

  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  17. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

  18. Savo

    Savo 1st gear

    Tuo on varmaan jo neljäs kerta kun myynnissä tuohon hintaan tämän kevään aikana samalta myyjältä.
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ilmoituksesta vaan puuttuu maininta; ''Ei kuvan auto'' ?
     
  20. Rado

    Rado Gearhead

    Miten porukat jaksaa aina uskoa näihin ilmoihin?

    Hinnat aina täysin pielessä, myyjän nimi kummallinen, ilmoitusteksti puuttuu ja ennekaikkea "valitsemasi numero ei ole käytössä"..
     

Kerro tästä muillekin!