Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. tinareki

tinareki Gearhead

Hmm... Oletko ajellut JKLssä vai Kokkolassa?
    JKLssä oli puutarhatonttuna monta vuotta 1962 R4F6 fourgonette, mutta sitä ei edes rättitalli suojannut. Kokkolassa on isäukon 1961 Rover joutunut telttatalliin (suuri synti ja sääli).
    JKLssä olen parina vuonna virittänyt pressutallin 1942 Buickin suojaksi, mutta sen ei voi sanoa muistuttavan oikein mitään ranskalaista ainakaan kokonsa, tekniikkansa eikä muotoilunkaan osalta.
    Ranskalaisista autoista olen ikäni pitänyt, ovat vain niin pirun hyviä ajaa ja hintaansa nähden muutenkin kivoja varustelultaan. Osaavat myös rakentaa luotettavia moottoreita.

miguelo tykkää tästä.
  2. miguelo

miguelo Gearhead

^^
    Jyväskylässä moisiin aarteisiin olen kiinnittänyt huomiota, hämärästi muistankin tuon mainitsemasi "puutarhatontun/pihakoristeen", joka taisi olla haalistuneen harmaa?

Silloin tällöin tulee noilla nurkilla liikuttua, kun sillä suunnalla asuvia ystäviäni käyn moikkaamassa.

Suonet varmaan anteeksi, kun tulin rinnastaneeksi nettiauton Coloralen keulastaan muistuttavan hieman 1940 - lukuista jenkkiä, mutta ehkä ottanet tuon luonnehdinnan Renault - sympatioiden merkeissä yksinomaan imartelevassa mielessä, joksi se oli tarkoitettukin. :odcool:

Nyt selvisi jotta Buickin keulahan sieltä kadulle päin pilkisti...

Muistelisin myös nähneeni talosi edustalla aikoinaan 4d Impalan, vuosimalliltaan 1959 - 60, auto taisi tuolloin olla jokseenkin projektiluontoinen, mitäs tälle mahtaa kuulua, oliko/onko se yhä sinulla?

Ei sille vaan mitään mahda, tuollaista monipuolista kalustoa kun tontilta löytyy, niin sehän lämmittää ja piristää myös ohikulkijoitakin!

isalmela tykkää tästä.
  3. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Onko tuolla kukaan käynyt katsomassa? Lähes ilmaiseksi niitä ainakin jakaa, että jos tilaa on, niin kannattaisi käydä hakemassa isompi lasti autoja.

Itelle tuli mieleen, että taitaa olla pakkotyhjennys. :(

4. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Siltähän tuo vaikuttaa.
    Koitettava soitella kun pääsee takas kotinurkille.. Vois ainakin inventaarion käydä tekemässä sit paikanpäällä.o_O

viikinki75 tykkää tästä.
  5. miguelo

miguelo Gearhead

Jaahas, mahtaakohan Kristiinankaupungin miehen, "Elmeri Vilhusen" kanssa päästä kauppoihin, vai kehottaako hän tavoilleen uskollisesti vaan "vetämään sutilla mäihää"...?

12345678910, Pertti K ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Hän on nyt itse laittanut autot myyntiin. Olet ilmeisesti aiemmin yrittänyt ostaa?

7. Rahikainen

Rahikainen Gearhead

Joskus 15vuotta takaperin soitin kun kaupitteli sevyn laikka-avoa halvalla. Oli justiin myyty ja nostettu kuormaimella lavalle. Jotain muutakin kysyin mitä kaupitteli, mutta tuntui olevan hankalaa.

8. Peeaa

Peeaa 3rd gear

Nyt on todella harvinaista herkkua tullut myyntiin nettiautoon Mustasaaren suunnalta. Corvette -84 ZR1, varmaan ainut maailmassa!! o_O:cool:

Gary Grand tykkää tästä.
  9. WBBC

WBBC Gearhead

Edellinen omistaja liimannut ZR1 lätkät lokasuojiin, ja nykyinen myyjäliike, joka ei tuosta mitään ymmärrä, on olettanut sen olevan oikea mallimerkintä?

Olen mä nähnyt vuosia sitten tavallisen letukan pickupin myynnissä SS -versiona, vaikka se oli tavallinen 350 malli, johon oli laitettu teipit lavan kylkeen.

10. leivonharri

leivonharri Gearhead

Kaasari?
    Jännästi kuitenkaan takavaloista ei ole yhtään kuvaa?

11. Pertti K

Pertti K Gearhead

Mulle myytiin Chevrolet ElCamino Monte Carlo. Kojelauta tai ainakin siinä olevat "jalopuut" oli lainattu Monte Carlosta.

12. Peeaa

Peeaa 3rd gear

Joo, alunperin kuuluis olla Crossfire ruiskulla, mutta tilalle vaihdettu kaasari.

13. moottorinlohko

moottorinlohko Gearhead

-84 ei edes tehty zr 1.kutiteltu ja viritetty .lt 1,olisi vielä pari moottoria voinut mainita,tehoja zr 1 verrattuna voi olla se 155 museoitu häh

14. jyrkita

jyrkita 1st gear

Ja vielä targa-katolla...

15. Marklin

Marklin Gearhead

Joo, joskus takavuosina kaverin Scottsdale meni vaihdossa autoliikkeeseen.
    Ilmestyi sitten myyntiin teholukemalla 300 hevosvoimaa perustuen ilmeisestikin ilmanputsariin liimattuun tarraan 300 HP.

Gary Grand tykkää tästä.
  16. rb

rb Gearhead

isalmela, tsipi, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. jariha

jariha Gearhead

^siinä ois palstan autopelastajalle uusi projekti... mie tykkään;)

isalmela tykkää tästä.
  18. Karpov

Karpov Gearhead

rb tykkää tästä.
  19. leivonharri

leivonharri Gearhead

Onks toi joskus ollut veekasissa? Lempinimi oli joku Marilyn tjsp?

isalmela tykkää tästä.
  20. Pertti K

Pertti K Gearhead

isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!