Itsellä kokemusta fiiateista tuttavapiirin autoista. Selittämättömiä sähkövikoja, joihin ei pääse testerilläkään käsiksi. Tuon ikäisessä vaati oman liittimen testeriin. On selkeä syy, miksi fiiatit on halpoja käytettynä, mennyt hermot omistajalta. Mutta jos on kärsivällisyyttä ja tykkää ite ropata, niin varaosat on halpoja. AI PERHANA, luulin, että tämä oli topikissa " Mikä voisi olla sellainen hyvä käyttöauto ~90 vuosikymmenen vaihteesta?
Rupee aika lailla olee jo mun mielikuva optimaalisesta perheautosta. Toki hemi ja neliveto kruunaisi paketin.
Harmi kun Furyn 4 veto ei edennyt paria protoa pidemmälle, siinä ois Audi yms 4 veto miehillä ihmettelemistä
https://www.nettiauto.com/simca/1500/10742594 Simca on niitä merkkejä, jotka ei oikein millään yllä sinne klassikko-puolelle vaikka ikää ja harvinaisuutta riittäisi. Tässäkin saisi melko hienon projektin pienellä alkupanoksella.
Tämä nyt ei ole Nettiautosta eikä edes auto tai ajoneuvo, mutta liippaa kuitenkin läheltä: https://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Sytytystulppa_64764959.htm?ca=18&w=3 Tuon täytyy olla sangen hyvää vuosikertaa, uusi vastaava kun maksaa 4€.
https://m.nettiauto.com/volkswagen/k70/11033877 Käykäähän joku hakee talteen. Ittellä oli tuollaisia aikoinaan 3 kpl kerralla.
ISA-standardin mukainen hallintalitteiden sijoittelu. (Italialainen Standardi Apina) Ladaankin adoptoivat sen yhtään miettimättä.
Explorer oli vaan esimerkki. Kaikkien vehkeitten hinnat ei nouse. Esimerkiksi peruskuntonen gmt400 pickup maksaa saman nyt kuin kolme vuotta sitten. Ei hinnan nousua tai lasku Leppäjeeppien hinnat yleisesti nousseet niin, ettei tonnilla enää saa siistiä leimattua. Toisaalta 3k siististä on muutaman vuoden pysynyt. Ne siitä kalliimmat perus siistit ei mene kaupaksi. Valioyksilöt ja museoidut toki erikseen.