Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. teddy99

teddy99 Gearhead

OK. Käsitin väärin. Tosin eihän tuossa GMC-Chevy tapauksessa ole kuin kolminkertainen hintaero. Itse olen maksanut kuusinkertaisen hinnan käyttöautosta, halvimpiin saman merkki & mallisiin ja samanikäisiin verrattuna. Ja olin kauppaan erittäin tyytyväinen kun sain uuden oloisen auton murto-osa hintaan siitä mitä vastaava uusi maksaa. Ja vuosimalliltaan vanhempana se todennäköisesti oli vieläpä toimintavarmempi, eikä sen kanssa koskaan tarvinnut käydä kertaakaan korjaamolla, kun öljyt ja suodattimet pystyi vaihtaa itse.

2. terkaa

terkaa 1st gear

3. terkaa

terkaa 1st gear

4. leivonharri

leivonharri Gearhead

5. viikinki75

viikinki75 Gearhead

6. teddy99

teddy99 Gearhead

Myynti-ilmoituksesta: "Tästä aito amerikan auto ja vielä legendaarinen Dodge Dart. Ovessa lukee "Made in U.S.A" eli on jenkkipeli." ....No voihan anopin vehkeet. Olen kai jo liian vanha näihin, kun Etelä-Korealaista sähkövatkainta muistuttava perunanpuolikas on legenda...?

...Ja sitten ihan rehellisen vilpillisiin ilmoitustietoihin. Eli sellaiset ilmoitukset, johon myyjä tahallaan laittaa malliksi ihan jonkun muun, kuin myytävä auto oikeasti on. Eli tämä siksi, että etusivun listauksessa näkyy merkki ja malli ja hinta. Joten laitetaanpa jonkun erikois version malli, jotta porukka klikkailee ilmoitusta, kun luulevat jonkun tehoversion olevan myynnissä poikkeuksellisen halpaan hintaan. Esimerkiksi tässä joku "fiksu" myy Renault 5 GT Turboa edulliseen hintaan, ja juuri siksi itsekin tämän ilmoituksen klikkasin auki. No niinpä niin... Ilmoitustekstistä käykin sitten ilmi, ettei auto ole 5 GT turbo, eikä siinä ole turboa koskaan ollutkaan... :wc:
    https://www.nettiauto.com/renault/5/11397481

Peeaa tykkää tästä.
  7. 1purehell

1purehell Gearhead

Täh? o_O Eihän tuolla edes väitetä tuota autoa aidoksi turboksi.

8. Lowry

Lowry 2nd gear

Ilmoitusta on näköjään nyt korjattu, mutta aiemmin oli noin kuin teddy99 kirjoitti.

9. teddy99

teddy99 Gearhead

Kyllä tuota Rellua vielä eilen illalla GT turbona myytiin. Vaikuttaa siltä, että auton myyjä lukee myös Overdriven foorumia. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun ilmoitusta on korjattu heti sen jälkeen kun tällä foorumilla on kommentoitu jonkun autonmyynti-ilmoituksen puutteellista / asiatonta / vilpillistä sisältöä. :odbiggrin:

Muokattu: 17.6.2020
    1purehell tykkää tästä.
  10. oceanic7

oceanic7 Gearhead

Kowalski, juko7 ja isalmela tykkäävät tästä.
  11. KKOSKINEN

KKOSKINEN Gearhead

onko tuo Dart oikeesti Koreassa tehty?

12. Kimmeli

Kimmeli Gearhead

13. isalmela

isalmela Gearhead

Osta pois, on ainakin viimeisen päälle automiehellä ollut. Monesti tulee halvemmaksi ostaa se kalliimpi.

J.J., jariha ja juko7 tykkäävät tästä.
  14. T1GG

T1GG 1st gear

15. oceanic7

oceanic7 Gearhead

16. leivonharri

leivonharri Gearhead

Eikö tuo kone ole juuri sellainen jumaloitu paikallismoottori, joka tekee ritsasta kuin ritsasta kiihdytysauton ja juutuubi/autolehtiarvoisen?
    Jos ei saa kilpiin pikkurahalla, niin pikkulohko datsunin keulille ja korista väijykoppi.

17. Rautamäki

Rautamäki 3rd gear

Mulla oli C10 ja tuli nelivetokuume jossain vaiheessa. Kävin koeajamsssa tuollaista korotettua nelivetoa ja olihan se aika hirveä laite tien päällä. Ajattelin että ei ole ehkä kaikki kunnossa ja kävin sitten toistakin kokeilemassa, se oli soikeaksi kovettuneine renkaineen vieläkin karmaisevampi kokemus. Siihen vielä 20+ litran bensakulutus päälle niin eipä tuollaiselle alkuhuuman haihduttua juuri käyttöä keksi.

1purehell ja oceanic7 tykkäävät tästä.
  18. Fuselage

Fuselage Gearhead

Huolto meinaa paljon näissä. Syytä rasvailla niveliä keväin ja syksyin. Itsellä oma, tosin vakio korkuinen muuttu ihan toiseksi autoksi kun vaihtoi iskarit. Ei ollut enää pää katossa hidastetöyssyissä yms.

19. J.J.

J.J. Gearhead

Latajousien öljyäminen herkistää kanssa kummasti alustaa.

20. paja1

paja1 Gearhead

Se on niiden ominaisuus. C10 on luksusta vs k10. Itsellä k10 bensa enkä kaikesta huolimatta pois myy. Aivan verraton monikäyttölaite

Kerro tästä muillekin!