Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    ^
    "Tahankin Jenkkiin Svea rahoitus jopa ilman kasirahaa !"

    Rahoitettavaa summaa vaan ei ole kerrottu.
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Inlinee tykkää tästä.
  3. tapsah

    tapsah 2nd gear

    täyty ihan tarkistaa, ei ollu ketun kuonomalli, eli a-kuppi, suippo malli..
     
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Kiva laituri siinon takana. Voi peruuttaa Saimaan rantaan mattopyykille.
     
  5. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Pakko sanoa kun päivän mittaan parii kertaan sitä katellu, että sehän on jopa ihan makee..
     
  6. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    Ja pelottavan miesmäiset piirteet muuten. :eek:
     
  7. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Sehän on Michael Jackson. Saattoi sillä olla silikonitissitkin. Ainakin naama oli puoliksi plastic paddingilla koottu.
     
    kad_boost tykkää tästä.
  8. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Tästäpä saisi -59 mallin, ja peräti 4-ovisen Cadillacin kun vaan lappaa pöydälle melkein 100 000 euron edestä seteleitä. Mutta luulisi, että tuohon hintaan saisi jo auton, jota ostajan ei tarvitsisi alkaa viimeistelemään... :odroll:
    https://www.nettiauto.com/cadillac/62-series/12725857
     
    redneck1 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  9. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Lisäarvoa tuo varmaan se, kun on toiminut hääautona useammankin kerran ja vaihteisto on korjattu...:cool:
     
  10. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Liekö tässä taas tapaus jossa katseltu myyntihintoja USAn puolelta ja laitettu sen perusteella oma OVH.

    Mut hei, nyt ei sentään ilmoituksesa ole "ainahan näissä jotain laittoa on" viittausta :)
     
  11. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Nyt on kyllä vapaampi hinnoittelu. Hinnasta päätellen ei pakkomyynnissä, koska noin paljoa tuosta autosta ei saa. Mutta tosiaan ei se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Omasta mielestäni max. 30 000€.

    Rekkari peitetty varmaan siitä syystä että kyseessä on todennäköisesti vanha taxi. Laskisi hintaa roimasti.:D
     
    Peeaa tykkää tästä.
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Vetokoukku tennispallolla nostaa hintaa noin 80k€.
     
    Hoovee ja Seevu tykkäävät tästä.
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei Blazer, vaan lähempänä GMC Typhoon:a, mutta ilman turboa...puhdas katuauto, ei maasturi kuten Blazer, AWD eli jatkuva neliveto kuten pitääkin olla...todella hieno laite, kelpaisi kyllä :odcool:

    En tiennyt tuollaista edes olevan Suomessa :odwink:
     
  14. 1320

    1320 Gearhead

    Ei noita varmaan kovin paljoa Suomesta löydy. Pari kertaa olen Vantaalla nähnyt siistikuntoisen punaisen samanlaisen, mut muita yksilöitä en muista ainakaan itse nähneeni...
     
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hintakysymys on omalta kohdalta teoreettinen. Vaikka pyynti olisi 30K€, niin ei minulla siihen olisi silti varaa.
     
    litres tykkää tästä.
  16. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    95 tonttua 4ovisesta 59:stä on hurja hinta jolla olisi suurinpiitrein saatava kuin pakasta vedetty yksilö,käytännössä tuohon hintaan omistajaansa ei vaihda kuin korkeintaan aito avomalli poikkeuksellisen hienossa kunnossa ja sitäkin saa kaupata pitkään nykynäkymillä.
    Jollei 2e säikäytä niin jäätävät lähemmän 3e tulevaisuudennäkymät torppaa tämmöiset investoinnit ajomielessä ja sehän se tässäkin myyntisyy pohjimmiltaan jos nostetaan kissa pöydälle.
    Yritetään saada muutettua rahaksi vielä mutta nyt on kyllä yli tuplasti jos kolmestikkin liikaa hintaa.

    Huippuyksilöt ammattimaisesti entisöityinä eri juttu korimallista riippumatta eikä semmoiset ajoautoiksi menekkään,hyvä jos ikään ajetaan omin avuin kuin trailerille.

    Arvomielessä 59:t kuin muutkin ennen niin halutut arvokkaat klassikot muskeleita myöden jopa muita hankalammassa jamassa koska oletetaan saatavan tuommoisia hintoja kun kaivetaan hintaoppaita maailmalta,maailma on nopsaa muuttunut ja kalustoa hurjasti myynnissä joka lähtöön ja kukapa tämmöisiin isoja setelitukkoja mieluusti enää pistää tai oikeammin sijoittaa?
    Ilmastovouhotus on rajoitteineen toinen syy,eivätkä hienotkaan vanhat autot saa enää varauksetonta ihailua ja haaveilua kuin ennen eli yhä pienemmän piirin juttuja ja valinnanvaraahan piisaa..

    Ei auton vika,hienohan tuommoinen on olipa 2 tai 4 veräjää puhumattakaan katottomasta ja silloin joskus olisi antanut vaikka toisen kätensä ..:(..huonommastakin.

    Jos tuommoisen tai jonkun muun vintagevanhuksen vielä hommaisi nyt tällä älyllä,tarjonnalla ja tietoudella mitä pienikin kunnostus vaatii+maksaa(paitsi niissä tv ohjelmissa) olisi oltava ruosteeton,huippukromeissa ,kunnon maaleissa sekä sisustukseltaan ehjä yksilö eikä tekniikaltakaan muuta kuin täysin läpikäyty josta dokumentit eli jo valmiiksi ex omistajan konkurssiin vienyt yksilö.
    Loppupeleissä tulee paljon halvemmaksi kuin yhtään huonommat saati projektit ja kyllä pelkkä kunnossapito,huollot ja pikkuruuvailua riittäisi siltikin.
     
    Muokattu: 1.3.2022
    litres ja Peeaa tykkäävät tästä.
  17. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    leivonharri tykkää tästä.
  18. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Cadillac viisysien hintaa kun miettii ja Cadillacien hintoja on sivusilmällä tullut seurattua niin kenellä on enää varaa ostaa avo 1959 Caddyä kun hinnat ei näytä enää alittavan 100 000 edes DeVillejen kohdalla Eldoista puhumattakaan. Eldorado 1959 Ruotsissa 450 000$ hintaan myynnissä. Tai jos on varaa osta niin kenellä on niin lujat hermot että lähtee arvoautolla muun liikenteen sekaan. Jos joku sunnuntai suhari Eldon kylkeen rysäyttää niin kyllä siinä varmasti muutama verisuoni katkeaa päästä. Saattaa poliisi myös paikalle saapuessaan ihmetellä päin ajajan huonoa kuntoa mahdolliseen alhaiseen tilanne nopeuteen verraten.:rotfl:

    Vielä muutama vuosi sitten avo DeVillet maksoi helposti alle 100 000.:confused:
     
    SK- tykkää tästä.
  19. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Cadillacin kuskilla lienee tukalammat oltavat siinä X-rungon kapeimmalla kohdalla istuessaan.
     
  20. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Ei kannata sokaistua vaikka pyydettäisiin puoli miljoonaa mutta joillekkin se on SE juttu tässäkin touhussa että oltava mahd kallis tallintäyte mutta ei 4 ovisella 59:lläkään nykyliikenteessä kovin rentouttavaa ole uskoisin,kuten ei varmaan millään 50-70 luvun Cadillacilla jos siihen on omaisuutensa pistänyt ja hienona meinaa pidellä eli ei se auton raha-arvo välttämättä ole kuin 1 asia monista millä mitataan koska raha on suhteellinen käsite sen mukaan mikä kenellekkin paljon koska jollekkin kymppitonni on huima summa kerätä vuosien varrella koko autoon kun taas joku pistää maalaukseenkin tuommoisen tai osiensa kromaamisen sen kummemmin numeroa tekemättä.

    Löytyy tukuittain jo 60-70 lukuisia automalleja joihin ei käytännössä pelti,koriste,sisustus jne osia kaiva millään ilveellä mistään kohtuuajassa ja nostettava suosista kädet pystyyn mikäli malli on joku erikoisempi versio tavallisemmastakin 3 suuren kansankulkineesta eikä siis tarvi olla Cadillac ensinkään vaan hinnat alkaen malleistakin voi olla kyse ja vaikeista vaikeimpia voikin herkästi olla esim jotkin AMC tuotteet joihin löydyttävä NOS tai käytettyä osaa niistä vähistä varaosa-autoistakin jotka säästyneet jossain kunnossa ja nekin ensin löydettävä maailmalta.
    Koitappa löytää esim viimeisen vuosikerran Marliniin tai 60 lukuiseen Ambassadoriin kiiltotavarat ,sisustus tai peltiosat jostain edes jonkimoisessa kunnossa!
    Tekniikan osia toki löytyy moneenkin hyvin jos peruskauraa tai jos mallilla suuri suosia niin uustuotantokamaa mutta maksaahan ne hunajaa nekin peltiosat.

    59 Eldoradolla ei liikenteeseen uskalla kuin jääkylmin hermoin kuten ei edes tuommoisella Marlinillakaan ja leppoisuus kaukana "kukaan huoli" Ambassadorissakin...määrättyjä osia ei taatusti löydy eikä ainakaan pikkurahalla vaikka vakuutusyhtiö myöntäisikin jonkin könttäsumman.
    Sama stressi taatusti 50-60 luvun Imperialeilla jos loistoautoista puhutaan vaikka hinnat murto-osa siipi Eldoista ja miettikääpä paljonko Imperialin koko valmistusmäärät kaikissa korimalleissa Cadillaceihin verrattuna,ei uustuotantoa saati purkuosaakaan tahdo löytää:eek:

    Hätä on kädessä 50-70 luvun aikanaan pikkasen yleisemmälläkin kalustolla,osat maksaa maltaita kuluineen ja aikaa kuluu hermojen kera ennenkuin matka jatkuu taas kromit säihkyen entiseen malliin ja arvatkaa mistä tiedän?
     
    Muokattu: 3.3.2022

Kerro tästä muillekin!