Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. RB-440

    RB-440 1st gear

  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo paljon suomessa näkyny noita.
     
  3. pervolet

    pervolet 2nd gear

    http://www.nettiauto.com/chevrolet/blazer/3345824

    Siinäpä olis ihan kohtuu helpohko (? :eek: ) projekti jollekkin. Siis tämähän on OIKEA citymaasturi eikä mikään muovilelu. :lol:

    edit.vaikka viestistä sellaisen käsityksen saa niin tuo EI ole mulla myynnissä. eikä kaverillani. Tuli vain mieleen.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    Kiva noita vanhempiakin nähä välillä! tuollahan ollut melkein samaan hintaan toimivaksikin kehuttu vastaavanoloinen kampe, ei tuunattu tosin.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  6. Lutra

    Lutra 1st gear

  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead


    aika hyvin on eka omistaja pitäny silmäteräänsä :rotfl:
    Siinhän on jo katto halki, melkein alkuperäinen avo siis , ei mikään laikattu !
     
  8. RB-440

    RB-440 1st gear

  9. jone-70

    jone-70 2nd gear

  10. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  11. Larry

    Larry Double Gearhead

    Varmasti minun maku on perciistä mutta tuo näyttää varsin
    tyylikkäältä kuorkilta.
     
  12. studio57

    studio57 Gearhead

    hieno auto : http://www.nettiauto.com/ford/mustang/3666395

    mutta hauskat lauseet
    MUSSE ENTISOITY JA CUSTOMOITU JOKAISTA YKSITYISKOHTAA MYOTEN.

    ensin entisöity ja sitten kustomoitu?? vai toisinpäin?

    JARRUT LEVYT JA ALUSTA JA VOIMANSIIRTO KESTAA 300KM/H.

    eiköhän kaikki alustat ja ja jarrulevyt kestä 300km/h , toinen juttu on että miten ne käyttäytyy siinä vauhdissa
     
  13. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  14. pervolet

    pervolet 2nd gear

    ^ :rotfl: Jollakulla ylimääräistä aikaa ( ja rahaa ?). Tuli niin elävästi kummeli mieleen....
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Toi laatokka on kyllä hervoton. :rotfl: Fiddu että olis röyheetä tulla tuollasella(kin) ruisinkiin. Ja luu ulkona tiätty. :rotfl:
     
  16. Fleetline

    Fleetline Gearhead

  17. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    kattelin ensin kuvat ja nauraa rätkätin että mitähän tuo skuuppi tekee, ilmastointi vai mikä no sitte luin tekstinki :rotfl:
     
  18. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Eihän noita kukaan talkoilla Suomeen kuljeta. Jos tuosta on alv ja tullit maksettu niin ei mielestäni mitenkään pahanhintainen.
     
  19. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Samaan hintaan saa road runnereita ja gtx:ä siinä mielessä vähän halvempi voisi luulla olevan, mut nää on makuasioita :)
     
  20. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Halpa tuo ei tietenkään ole mutta eipä näiden hinnat ainakaan laskemassa ole vaikka Yhdysvalloissa taantuma onkin. Toisaalta nyt euro tulee lehmän hännän lailla alaspäin...

    Oman kokemuksen perusteella kun pari kolme kuukautta on tullut seurattua aktiivisesti Yhdysvaltain markkinoita niin projektikuntoinen RoadRunner/SuberBee on luokkaa $5000 ja peruskuntoinen <$10000. Voihan olla että olen katsellut vääristä paikoista.

    Täytyy kuitenkin huomioda se ero, että tässä tapauksessa kaveri on tuonut auton myyntitarkoituksessa > toiminassa täytyy olla katetta jotta siinä olisi jotain järkeä. Lisäksi kun osto+rahtihinnan päälle lasketaan alv 23% niin halpakin aihio kummasti kokee arvonnousua.

    Mielipide kysymyksiä nämä ovat, jokainen maksaa autostaan juuri sen verran kuin on valmis.
     

Kerro tästä muillekin!