Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  2. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Eipä sitä kannata stressiä kenenkään toisen auton myynnistä ottaa. Luonnonvalinta kuitenkin karsii haihattelijat, puolin ja toisin.

    Hyvin pitkälle käteisostaja on tällä hetkellä se joka päättää mihin hintaan kauppa syntyy ja ylipäänsä on syntyäkseen. Eikä tilanteeseen lähivuosina ole tulossa muutosta.
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

  4. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Arvoisa Rantti78. Pyydän anteeksi näin julkisesti, että arvostelin myynti-ilmoitustasi. En osannut arvata reaktiotasi, koska ainakaan itse en siitä millään lailla hermostu, mikäli jonkun mielestä omassa myynti-ilmoituksessani olisikin jotain pielessä. Mikäli olisin tiennyt, että ilmoituksesi kommentointi aiheuttaa sinussa tällaisen tunneryöpyn, olisin jättänyt kommentoimatta. Pahoitteluni mielipahasta.

    Mutta ihan vinkiksi, jos autoaan aikoo oikeasti myydä, niin on olemassa sellaisia heräteostajia, kuten allekirjoittanut, jolla on yksi tyhjä harrasteauton paikka tallissa. Juuri siksi tuon Pinton myynti-ilmoituksen klikkasin auki, koska autohan on todella hauskan näköinen ja siksi kiinnostava. Hauskanoloisia harrasteautoja on tosin aika paljon muitakin nettiautossa myynnissä, ja ensimmäisenä ostoslistaltani karsiutuvat ne autot pois, joiden ilmoitukset ovat puutteellisia tiedoiltaan. Erityisesti ilman hintaa olevat ilmoitukset. Ja kaikkein eniten ne jossa myyjä pyrkii salailemaan hintaa, kuten tuossa vaikuttaa. Eli ei voi vastata julkisesti hintatiedusteluun edes sitä erityisesti kysyville. Ainakin minulle on siinä merkittävä ero maksaako Pinto 1500 vai 15000 euroa.
     
  5. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    tuosta pintosta vielä minäkin hämmästelen ainakin vielä yhtä juttua.. mistähän laitteesta tuo autossa oleva 0.1 litrainen kone muuten mahtaa olla kotoisin? vai onko siinä vain käynyt inhimillinen erehdys ja sen piti olla 1.0litrainen kone?
     
  6. M

    M Gearhead

    Mä hämmästelen tätä kommenttia...
     
  7. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Tätä kutsutaan sarkasmiksi.
     
  8. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Mä luulen että joka tommosen Pinton haluaa ostaa niin kyllä soittaa sille myyjälle.

    Jos itsellä olis tuollainen hakusessa ja mielenkiintoisessa ilmossa lukis pelkkä numero niin soittaisin, ei se soitto niin montaa senttiä maksa, vaikka oliskin sitten turha.
     
  9. timo.t

    timo.t Gearhead

    ennen vanhaan saatto hesarissa olla millin korkusella että "myyvvään Letukka" ja perässä puhelinnumero josta vastasi joku joka ei tienny mistään mitään:)
     
  10. Dahlton

    Dahlton Gearhead


    Itse en soita koska 99.99% tapauksista myyjä on joku tietämätön idiootti.
    Tää on ainut Suomessa ja tosi harvinainen valmistetty YKSI kappale parempi kuin uusi vaikka kuvassa näkee että ei oo!

    Hinta ihan mitä sattuu tonnin vehjestä haluaa 5000€ vähintään koska on niin harvinainen.

    Mulla palaa ainakin käpy heti!

    Mutta hyvä että me ollaan kaikki erinlaisia.
     
  11. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Samoilla linjoilla.

    Autosta yksi kuva, ei infoa.
    Ensivaikutelma on auton arvosta 3000€, soitto myyjälle, kertoo vakio nelostekniikasta hyvässä lykyssä, kehuu ummet ja lammet, sekä lopuksi tuplasti olevan hintapyynnin.
     
  12. rb

    rb Double Gearhead

    Niin......

    No mites sit nää ilmot joissa tekstiä riittää ja se on täynnä autoa ylistäviä superlatiiveja vaikka myytävä kampe on viime vuosituhannelta puolimiljoonaa veivattu perus Corolla ja hintapyyntikin, hyvien puheiden ansiosta tuplat muihin vastaaviin verrattuna??

    Ennemmin mulla jää noi kokonaan noteeraamatta, koska myyjä langan toisessa päässä tuskin tekee ensimmäistä autokauppaansa ja olisi valmis tinkimään hintaa järkevälle tasolle.
     
  13. SAS

    SAS 1st gear

    Paras ilmoitus silti ollut Hämeen Sanomissa:

    "myydään mitsupipi pajero"

    Tuo oli ilmoitus kokonaisuudessaan. Ei yhteystíetoja, ei mitään muutakaan. :rotfl:
     
  14. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    No mut jos jollain on oikeesti halu saada se Pinto, niin voi varmaan kuunnella sitä myyjän turinointia hetken ja vetää omat johtopäätökset, kannattaako autoa mennä katsomaan vai ei?
     
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  16. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Tuo täysin ylihinnoiteltu suurella vaivalla pilattu B-Manta on ollut myynnissä todella kauan,enkä yhtään ihmettele :wc: ....Tuohon Mercuryn hölmöily myynti-ilmoitukseen....Olis taas kuvien ottajalla hivenen opettelemista sen kameran kanssa :wc: :wc:
     
  17. Make.S

    Make.S Gearhead

    Toi manta lojui joskus 10v sitten hyvinkäällä yhen liikkeen pihassa, takapuski haljenneena. Pyynti tais olla joku 4 tonnia...
     
  18. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    http://www.nettiauto.com/chevrolet/sportside/6977330

    Eipä kerenny montaa päivää olla myynnissä, 3800e hintapyynti liikkeen myymänä oli jopa alakanttiin :eek:
    Ite kerkesin auton nähdä, kun liikkeen automyyjä kävi multa hakemassa yhdet talvipyörät johonkin myymäänsä autoon. Rahat poltteli kuvainnollisesti pers'taskussa, mutta oli jo sopinut kaupat tuosta :(
     
  19. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Ite kattelin kanssa, jotta onhan siisti sportside, hyvään hintaan :)
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Prk, sehän on kohta jollain jobbarilla tuplahintaan kaupan..
     

Kerro tästä muillekin!