Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Visat on muutaman satasen autoja....Vaikka olis minkälaiset tingeltangel vanteet alla :lol: ....Vai että oli saanut oikein huomiota osakseen American car showssa...Minkähänlaista huomiota.?. :odroll: :wc: ...En anna minkäänlaista arvoa tuolle laitokselle....Vaikka siinä onkin erikoisvanteet :lol: ....Kuusakoski Oy saattas määritellä jonkinlaisen arvon :p
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo visoja juu paljon näkyny ja tuostakin aika hyvin saatu alkup visamaisuus pois.
     
  3. fsvaasam

    fsvaasam Gearhead

    Vai että muutaman satasen autoja. . . hintaeroa ei tee yhtään jos on paalikuntoinen versus tuunattu, maalattu ja muuten siisti laite. Maku asioistakin voi kiistellä, mutta realiteetit erikseen. Musta toi ois ihan makee ja hintansa väärti laite, jos siin ois vaik tuo soveltuva 205 1.9 GTI tekniikka.
     
  4. JS78

    JS78 3rd gear

    En mäkään ostaisi kuuden tonnin Visaa mutta on tuolle vähän muutakin tehty kuin laitettu erikoisvanteet.. kai sitä voi arvostaa rakentajaa ja vähän edes kohdettakin vaikkei auto olisikaan made in usa. Melkoista kuraa sieltäkin tullut automaailmaan.

    PS. Olitko se muuten sinä vai sun faijas joka kirjoitti joskus 80-luvulla V8 Magazineen lukijakirjeen ja allekirjoitus oli : "17-v. euro- ja japsiautoja vihaava" ?
     
  5. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Jos minua tarkoitat jollain V8 Magazinen kirjoituksella,niin en ole kirjoittanut sinne yhtään mitään,eikä ole isäukkokkaan....Itse olen ollut 17v...Vuonna -94...Miksi minua epäilit?...En ole euroautojen vihaaja....Vaikka ranskassa tehtyjä en missään arvossa pidäkkään :lol:
     
  6. IgorS

    IgorS 1st gear

  7. JS78

    JS78 3rd gear

    -> reynolds: Kunhan kokeilin kun jäänyt mieleen se kirjoitelma.
     
  8. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    vähän oon samaa mieltä tosta Visasta.. hinta on tuollaisesta liian kova.

    jos olisi sillä pökön 1.6/1.9 litraselle tekniikalle ja alustalle muutoskatsastettu. niin sitten ehkä juuri ja juuri sen 4-5tonnia voisi olla hintana. ei silloinkaan siis kuutta.

    itse en sellaista 4000e maksaisi missään nimessä mistään tuollaisesta autosta mutta katsoen sitä hieman vapaamielisemmin tuningki poppis silmälaseilla niin voisin ymmärtää jonkun sellaisenkin haluavan.

    ps. ja viimeksi näin ihan valkoisen vakio visan ajossa noin 2 viikkoa sitten. nuori plikka sillä kurvaili. auto erottui muusta liikennejoukosta kyllä.

    -------------
    on kyllä kaikki tiedot ilmoitukseen merkitty mitä on papereista kai kopioitavissa tähän ilmoitukseen..
    http://www.nettiauto.com/dodge/challenger/6943978

    saakohan tuollaista hellcattia suomessa kilpiinkään?
     
  9. JOVA82

    JOVA82 1st gear

    Oon tota Hellcattiä miettiny ittekkin, mutta teoriassa eihan se oo sen "kummallisempi" kun Golf GTI... Teoriassa siis.
    Pelkästään mallisarjan tehokkain malli joten jos päästöistä menee läpi vakiona, ni ei siin mun käsittääkseni sit mitään muuta estettä enää ole.
     
  10. TempestSTW

    TempestSTW 2nd gear


    Eikö reynolds ole se sama jätkä joka parkui jossain ketjussa kun tyttöystävän enon tms ysikytluvun mazda ei mene kaupalla 2000 eurolla tms ja sata hymiötä toki mukana. Ihan komee Visa, mielummin tollasta kattelee nettiautossa ylihinnalla kun jotain dartinpaskoja
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kyllä. Ja jos hinta ei miellytä, niin perusteltuja tarjouksiahan voi aina heittää. Tai jos tuollaista ei halua mistään hinnasta, niin väliäkös sillä hinnalla sitten on?

    Hmm, kukahan on keksinut Tuning sucks -kruisingin nimen? Vaikka olisi miten hyvä kruisinki niin itseltä jää väliin. Ei siksi että olisin tuningin kannattaja, vaan siksi että olen toisten mollaamisen vastustaja. Saa muistuttaa jos en elä periaatteitteni mukaan :wink:
     
  12. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Olihan se,mutta ei ole citroen/mazda missään tapauksessa vertailukelpoisia keskenään....Siltikään visa ei ole lähelläkään tuota hintaa,minkä myyjä on ilmoitukseen ympännyt...
     
  13. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Visassa oli uutena helvetin hyvä kyyti.
     
  14. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Pakko sanoa et iha komia visa. Ja nostan hattua ku valinnu semmosen auton mitä ei ole paljoa enään.

    Tosin kova hinta. Mut sillähän se ku näitä ei ole. Mut hankala myydä erikoista.

    Pikku hiljaa alkaa hävitä nuo 80 lukuset. Euro autotki.
     
  15. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kerran muistaakseni olen Visan kyydissä ollut, auto ruma ja erikoinen mutta kuljettajana toiminut naishenkilö oikeinkin nätti.
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Kyytejä en saanut, mutta nätti :pinup: tuntui aikanaan olevan se yleisin kuski.
    Maksaako Visalla, vai Visassa? Kas, siinä kysymys. :rotfl:
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    On ne muutkin osannu paskoja autoja tehä kun ranskalaiset. Nimim tojotaa en juuri pidä enää minään. Toki on niitäkin kun periaatteesta haukkuu tietyn maan autot ihan sama millaisia ne on.
     
  18. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

  19. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mikä hiton Karl Opel? Kuulostaa ihan Argentiinaan paenneelta natsilta...

    Itse itselleni vastaten: Taitaa olla Daewoo Matitzin uusi tuleminen?
     
  20. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Tuollainen näyttää olevan. http://www.opel.fi/experience-opel/tiet ... ntaan.html

    Mielestäni toistoilmoitus kertoo kyllä ilmoittajan olevan ammattitaidoton ilmoitusten suhteen.

    Tarkoituksena toki herättää huomiota. Negatiivinen huomio ei kuitenkaan ole kannattavaa kaupallisesti.
     

Kerro tästä muillekin!