1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. Ismoskosmos

Ismoskosmos Gearhead

Juu toimii ja moldatuissa tapauksissa lähes pakollista. Se on tosiaan tapauskohtaista ja hiuksen hienoista asioista joskus kiinni. '50 lukulaisessa ei yleensä toimi maalattu puskuri, etenkin jos maskissa on kromia.

WBBC tykkää tästä.
  2. xarper

xarper Gearhead

Jooh vaihoin MV6 Omegan siihen kaikilla herkuilla "kyllä se nyt on helppo myydä Omegaan verrattuna". Ja vitut.
    Noh tiedän enskerralla. Yhtä vaikee myydä kun Omegatkin.

3. rb

rb Gearhead

Ois toi mulle kelvannu, mutta sait näköjään jo myytyä..

4. xarper

xarper Gearhead

600e möin puoltutulle sit loppupeleissä, halvalla tuo meni mutta sain omani pois siitä edes, ja tuon hetken mielihärön pois elämästä :poff:
    Nyt voi keskittyä sit oleennaiseen, tiukka viikonloppu Satelliten kimpussa lapsen kaa.

Muokattu: 13.9.2018
  5. rb

rb Gearhead

Mulla on edelleen 100a fetissi, kun se oli se eka kun kortin sai.

Et seuraava OD:lainen, joka järkevään hintaan suht ehjää sellaista kauppaa, vois vaikka ilmoittaa siitä mulle...

xarper tykkää tästä.
  6. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Mopar - koska mä voin.

Käkö, ramtouch, Mokaman ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Carpenter

Carpenter Gearhead

Sori, taas tämä:

8. Charger´69

Charger´69 3rd gear

Perhana ku ei hoksannu, iteki vasta möin oman 100A:n (vuonna 1997 ja 700 markalla, seurailkaa jos tulee myyntiin kalliimmalla niin linkatkaa tänne ja lynkatkaa myyjä) :rotfl::odwink:

9. xarper

xarper Gearhead

Viimesellä matkalla ratsunilla Sotkamoon hakemaan Satelliten kampiakseli et voi luovuttaa tän ostajalle sit. Vain 300km suuntaansa.

mikkis83 ja riviera56 tykkäävät tästä.
  10. rb

rb Gearhead

Meillä oli vika EX:än kauppakassina 2002 ja kun erottiin myin sen 2007

Kyl mä silloin pitkään mietin, että mitä teen 100a:n kanssa, mutta kun talli ei ollut vielä valmis, niin ajattelin ettei se tossa kuusen alla parane ja pistin sen kiertoon.

Nyt sitten sellaisesta kuusen alla maanneestakin pitäisi maksaa tonni
    https://www.nettiauto.com/datsun/100/9855766
    enkä mä ihan niin arvokkaaksi sellaista millään miellä.

11. jariha

jariha 3rd gear

mutta sepä onki pystylamppuinen ja neliovinen eli harvinainen 100a;)

12. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Mutta miksei etupäästä ole uskallettu ottaa kuvia?!?

13. el borrachitos

el borrachitos 3rd gear

Jos puskurit on alunperin ollut kromia, niin järjestäin ns.korin väriin tai hopeaksi maalatut puskurit antaa halvan ilmeen, ja fiiliksen että nyt on loikattu vähän matalammasta kohtaa aitaa.
    Kun kattoo esim.jätkien VIP:iä. Kevyet kuttaperkapuskurit on maalattu lähimmäksi kromia mitä ruiskulla pääsee ja sen huomaa. Ei ole halvin ja helpoin ratkaisu, mutta lopputulos jotain ihan muuta kuin hopealla tai metskusinisellä vedetty. Näyttää hyvältä ja tekee paljon kokonaisilmeeseen.
    Homma korostuu mitä arvostettumpaan autoon ja korimalliin mennään. Tää on yksi osatekijä, minkä takia hyvin usein esim. Ruotsissa ja jenkeissä rakennetut autot eroittuu edukseen, vaikka muuten olisi kaikissa priima viimeistely ja työnjälki. Suomi huussin näkee siinä kasassa kilsan päästä...

isalmela tykkää tästä.
  14. 12345678910

12345678910 3rd gear

Nyt tuli kyllä turhan kova yleistys. On niitä, sanaotanko vaikka, trailer queeneja, Suomessakin.
    Jo parillakin duunikaverilla on ns. näyttelytason autot "jotka pärjäis vaikka Ruotsissa".

Ittee ne ei edes sinänsä kiinnosta koska tykkään ajaa autolla jolla myös uskaltaa kuskata vaikka remppatarvikkeita tarvittaessa.

15. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Kyllä näkee, että äijät vanhenee kun satikoista unelmoi. Itsellä oli aikoinaan 2 kpl eikä oo kyllä ikävä.

Roju, litres ja xarper tykkäävät tästä.
  16. Minä kuljin 90luvun alkupuolella 5kk Kiirunassa töissä 100A Datsunilla.
    Lämmin auto. Termariin kaffia ja SU iltapäivällä Kalajoella nokka kohti Kiirunaa.
    Piece of cake.

Niin ja auto oli tietenkin katsastamaton yms.

mikkis83 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  17. Fuselage

Fuselage 3rd gear

Voi sitä tuskaa kesällä istua shortseissa 100A mustilla penkeillä, varsinkin kun niissä oli ne prkleen metallirinkulat..... Auts

mikkis83, xarper ja isalmela tykkäävät tästä.
  18. Smirkelimies

Smirkelimies 2nd gear

Petri R. tykkää tästä.
  19. speedy

speedy Gearhead

No 100A on täälläkin koettu. Sain semmasen joskus kaverilta työpalkaks, ku tein sen caminoon dieselöinnin (5.7) Täytyy myös sanoa että siinä ratsunissa ei ole mitään ominaisuuksia jota ois jääny kaipaamaan, koskee kyllä myös kaikkia muitakin japsikotteroita.

xarper tykkää tästä.
  20. xarper

xarper Gearhead

Jooh ei kyllä ikävä jää Datsunia, tällein pitkänä ihmisenä varsinkin, ihan perseestä ajella pitkää matkaa. Joku 160cm vois vielä mukavasti istua siellä.

Kerro tästä muillekin!