Nitro Nats 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 30.5.2008.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Aikataulu saadaan varmaan sitten kisan jälkeen, niinku viimevuonnakin jolloin streettien ekasta pudotuksesta kerrottiin vasta niin myöhään, ettei osa enää ehtinyt siihen valmistautua. Se siis siirrettiin aamusta edelliseen iltaan ja ainakin Skinnarsit oli hakemassa uutta tuulilasia vasta illalla/yöllä. Mä taas en ymmärrä kuinka joku viittii mennä tonne vapaaehtosesti selvin päin, mut meit on toki moneen junaan. Luulis FHRA:llekin asian sopivan, ainakin tenutsebojen rahat kelpaa? Vois jäädä tulot aika pieniin ilman niitä kaljatölkkejä. Sen kummemmin tv-ohjelman teostakaan mitään ymmärtämättä vois kuvitella, ettei se auton työntäminen lineuppiin kuitenkaan ole se kisan kohokohta, vaan lajin suosio perustuis johonkin muuhun ja sitä muuta se yleisökin mieluummin kattelis? Voin kyllä olla tämänkin suhteen hyvinkin väärässä. :rotfl:
    Ja se kajatölkkituuppija EN tietääkseni ollut minä, kuljin tuolla hyvinkin korrektisti edustushaalareissani. :rotfl:
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    No toi oli kyllä melkosen hölmöä kun ton valmistautumisen lisäks osalla tuki- ja kannustusjoukoistakin jotkut saapui paikalle vasta sen mukaan milloin ennakkotietojen mukaan pudottelun piti alkaa ja homma olikin yllättäen silloin jo ohi :odroll:
    Mut tänä vuonnahan toikin epäkohta on "korjattu" jättämällä Streetit kokonaan pois koko kisoista :poff:

    Mut eikös nää tv-ohjelmatkin oo nykyään kovin katsojaystävällisiä kun mm. viime lauantain ohjelmankin katto alle viidessä minuutissa :rotfl:
    Eli olin ottanu sen nauhalle ja kattelin vasta jälkikäteen niin ei siinä menny pikakelauksella edes tota viittä minuuttia kun ainakin mä olin kattonu siitä kaiken millään lailla kiinnostavan :wink:
    Parasta ja oikeestaan ainoota hyväähän siinä on nykysin se ohjelman alkutunnus musiikkeineen 8)
    Tosin siinäkin on se huono puoli että se ikäänkuin lupaa paljon enemmän mitä ohjelma sit oikeesti antaa eli sillä pääsee fiilikseen joka kyllä sit lopahtaa kovin pian ite ohjelman alettua :odroll:
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jaa, mä en tiijä kun en oo noita tänä vuonna kattonu. Mut nyt siis siitä oli toi auton linepuppiin työntely poissa, et ehkä se sen takia susta vaikutti vähän kuivalta.
     
  4. Tea

    Tea 1st gear

  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Saatto olla noin :rotfl:
    Mut en tiedä kultaaks aika muistot vai mitä mut jos yhtään muistan oikein niin kyllä noissa ennen sentään kai näytettiin enempi jopa jotain mielenkiintoisia kisatapahtumia ja yleensäkin paljon enempi ite ajamista kun nythän toi on lähinnä samojen "puheaikaa ostaneiden" kuskien haastattelua ja niiltä sit vaikka mitä joka kerta samojen asioiden kyselyä ja spekulointia ja ite lähdöt plus tulokset vilahtaa enempikin vaan pakonomaisesti ton jonninjoutavan höpötyksen seassa :odroll:

    Yhtäkaikki, tollasena (mun mielestä ja mitä oon tutuilta kyselly) se on yks ja sama vaikka loppuis koko televisiointi eli ei mm. näistä tutuista jenkkiautoharrastajista täälläpäin monikaan oo viittiny niitä kertomansa mukaan edes katella.
    Ja kun toi telkkarointi on kuulemma vielä fhra:lle kallistakin niin säästyishän siinä sit rahaakin, tiedä vaikka silläkin säästöllä saatais vähän pudotettua kaikkien kisoissa esiintyvien artistien osallistumismaksujakin :eek:

    Kohta joku varmaan taas vetää herneet joka reikään mut nää nyt on vaan tällasia ajatelmia :poff:
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En mä usko, että toi ohjelman tekeminen helppoo on. Jos ite sitä tekisin, ni ei sitä varmaan vois näyttää edes paikallisessa sikalassa kun ne asukit tekis itsarin. Mut liekö tossa sitte kuitenkin yhen ihmisen harteille kasattu vähän liikaa? Paha sanoo, kun ei tostakaan asiasta mitään tiedä.
     
  7. hejo

    hejo 1st gear

    Juhannuspäivän ohjelman jälkeen ihan kaikki tekee varmaan itsarin,minä ensimmäisenä.. :oops:
    Mä oon kyllä sitten nauttinut liikaa virvokkeita kun olen nähnyt noi ohjelmantekijät kolmena.. :eek:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hotelli Vantaan baariako tarkoitat :poff:
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En..., sehän on paikallinen KIRKKO! Ja minä taas olen vain poikkeuksellisen harras ihminen.
     

Kerro tästä muillekin!