Öljypumpun irroitus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jumani, 14.11.2004.

  1. jumani

    jumani Gearhead

    Kuinka saan laatikosta oljypumpun irti kun ulosvetopultit on sökönä? Niin Loota on moparin 904.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Koputtele varovasti kumi/muovivasaralla reactionshaftia säteittäin eri suunnista ja kun öljypumppu alkaa liikkumaan naputtele se suoralleen ja koita nytkytellä käsineen irti. Reaction shaft on se paksumpi booriakseli. Voit myös koittaa kammeta rengasraudalla tms.eturummun ja vetosimpukan (driving shell) samalla kuin naputtelet, eli pura ensin venttiilikoneisto pois ja löysää kickdown panta kokonaan irti.

    t.rt68
     
  3. Mopar

    Mopar Gearhead

    Onko siinä mitään uloketta, mihin sais lukkopihdit kiinni. Joka pajassahan on lukkopihdit, mihin saa luikuvasaran kiinni, onhan?
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Käännä lootan etupää alaspäin ja koputtele maata vasten siten, että jätät ö-pumpum pultit huulille; pitäis tulla!
     

Kerro tästä muillekin!