Olds 307 peltisarjat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Kiipunkiljujakalu, 29.11.2023.

  1. Mistä olette löytäneet oldsin 307 koneeseen menevät peltisarjat, tai olisko jollain jouten. Onko 307 ja 350 oldsin pakosarjat samanlaiset?
     
  2. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    Ite olen tilannu south west tradelta omiin olds koneisiin flowtech pakosarjat mutta ne on ollu noin sopivat ainaki gm farmeihin. Ja samat sopii 307 koneesta 455 koneisiin. 455 koneessa nuoki pakosarjat saattaa sopia paremmin ku dekki taso tais olla korkiampi. Niin ja kuskin puolella putket menee toodella läheltä starttia ja lootan öljypohjaa, itellä on jo yks startti kärvähtäny lämmön takia että lämpösuojaa pitää kehittää tai saaha taivutettua putkia kauvammas
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Flowtechillä taisi olla parikin sarjaa, mikähän numero se on, mikä kasari-gm-farkkuun sopii parhaiten?
     
  4. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    En enää muista mikä malli oli. SWT ei tainnu muita malleja myyäkkään ku yhtä mallia
     
    toyopet tykkää tästä.
  5. tahvo-

    tahvo- 3rd gear

  6. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    Just tommoset ne on itelläki. Mutta ei minun letukassa ja oldsissa tarvinnu tukirautoihin kajota, startti ja suodattimen jalka kylläki piti pois käyttää. Ja ompa hinta pompsahtanu ku ei mulla nuin kalliit ollu, olikohan toimituksen kans 230€:eek:
     

Kerro tästä muillekin!