olds 350 dx kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Slants, 18.2.2006.

  1. Slants

    Slants Gearhead

    jeps tuntuu olevan muillakin samoja onkelmia eli kone kävi hyvin koneremontin jälkeen ja sammui avaimesta 45 minuutin päästä aivan oikein tästä hetkestä on aikaa yli puoli vuotta ja nyt alkaapi olla neuvot erittäin loppu eli ei lähde käyntiin joten tässäpä teille asiantuntijat muutama kysymys!
    -onko pumpussa ilmausruuvia ja jos on niin missä kun ainetta tulee hyvin suodattimen jälkeen mutta pumpun jälkeen ei sitten niin ampumallakaan!
    -tämä sammutus solenoidi,onnistuuko kannen irroitus ilman ilmanotto tunnelin irroitusta?
    -ilmaus ei tunnu onnistuvan ollenkaan niinkuin sillä ekalla starttauksella sillon järjestelmä ilmasi käytännössä itse itsensä
    -pitääkö muuten fellpro kannen tiivisteillä kasatun koneen kannet jälki kiristää ja millä tiukkuudella?
     
  2. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    Ei tarvi ilmata, on itsestään ilmaava. Joudut irrottaan ilmanputsarin jalan ,että saat pumpun kannen auki, tosiaankin kannattaa tarkistaa sammutus solenoidi, sen jälkeen miettisin onko hehkuille tehty jotain muutoksia ,eli onks ne voineet palaa eka käynnistyksen aikana.
     
  3. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    Niin, ei tarvi kansi jälkikiristystä fel-pro tiivisteillä
     
  4. 280471

    280471 1st gear

    hehkuista

    hehkut on helppo mitata yleismittarilla käännä valitsin ohmiasentoon ja laita mittarinpunanen tikku hehkun liittimeen ja musta tikku hehkun runkoon jos mittari näyttää jotain muuta lukemaa kuin nollaa esim 16 hehku on ehjä jos lukemat on erilaisia 10,12 tai 15 hehkut on eri tehoisia mikä johtaa pienin volttisten palamiseen ennen pitkää
     
  5. Slants

    Slants Gearhead

    jeps kiitoksia gurut,sain kun sainkin chevyn käyntiin,oli se solenoidi juminu .ilmassa oli suuren urheilu juhlan tuntua :rotfl:
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Onnexi olkoon! :lol: Silloin joskus kun mun Olssin nokalla majaili 350DX väitti paikallinen Riisselisäätäjä, että Olssis olis hiirenpaska piiri joka haistelee josko hehkuja olis rikki. Jos kaks tai useampi palanut ei hehkuta ollenkaan, eikä siis lähde käyntiin. Itse vaihdoin Bensakoneen, mutta Riisseligurut pitääkö väite paikkaansa???
     
  7. Arskasuuri

    Arskasuuri Gearhead

    No huhhuh... :eek:

    En ole vielä yhdestäkään moista löytänyt :soosoo:
     
  8. Niitä kannenpultteja EI pidä mennä kiristelemään jälkikäteen,koska ne on venuvat pultit.Ne kansipultit pitää myös vaihtaa aina kun ne on kerran avattu.eli aina kun irroitat pultit,niin ne pitää vaihtaa uusiin!!! :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!