Oldsmobile worship thread

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 31.5.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead


    Nuoriso ei ymmärrä mitään autoista koska ovat pilalle hemmoteltuja ja ovat saneet kaiken helpolla.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ja mistähän vitusta sinäkään mitään kenenkään ymmärtämisistä/saamisista tiiät? Ite et oo saanu ku isältäs keppiä etkä vieläkään oo uskaltanu tulla pois rappusten alta katsomaan oikeaa maailmaa...
     
  3. kaarne

    kaarne Gearhead


    Lakkaa naurettava lörpöttely.

    Itse olen jokaisen auton ja muutkin tavarat ostanut töistä ansaituilla palkkarahoilla.
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mistä moiselle menttaalipotilaalle muka on töitä löytynyt?
     
    Kustomi tykkää tästä.
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    En oo nytkään henkiseltä tasolta vanhus. Kyllä se kaarne niin on että terveen elävän miähen mieli pysyy siellä 18v hujakoilla vaikka kroppa alkaa raihnaantua 50v jälkeen.
    Nämä "luulotautiset" jotka kuvittelevat olevansa VIISAITA ihmisiä ovat jääneet sinne 5v tasolle.
     
  6. kaarne

    kaarne Gearhead


    Sanoo Camino79 joka ei ole itse tehnyt päivääkään töitä.
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead

    Autoharrastus pitää mielen nuorekkaana imho.
     
  8. grantorino

    grantorino Gearhead

    Tämä on kyllä totta.
    Vaikkakin tosiasiassa alamme 40:n jälkeen olla geneettisesti kelvotonta ainesta.
     
  9. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Vieläkään en oo kortistoon päässy vaikka kolmekymmentä ikävuotta kolkuttaa ovella.

    Että edelleen jään miettimään että mistähän vitusta sä mistään mitään tiedät? Tähän mennessä toteen on käyny se että oot rasisti, kakkaperverssi, sovinistinatsipaska ja kaikkitietävä pussihousu. Jäikö jotain mainitsematta? Jätkät, ideoita?
     
  10. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Hulluhan tuo on.
     
  11. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mä ainakin aikuusten oikeesti haluaasin päästä keskustelemaan naamatusten tän herra kaarnen kans. Itte en oo siältä helepoommasta päästä mutta kun on seurannut esim tätä Oldsmobile ketjua jonka herra k loi niin eihän täs oo mitään järkiä. Toisaalta on ollu upeeta seurata meidän Olds friikkien yhteisrintamaa. Tätä tarvitaan :):):cool:
     
    rane58 tykkää tästä.
  12. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Ei tunnu herralla olevan mitään hajua kyseisestä merkistä. Siis kaarnella.
     
    rane58 tykkää tästä.
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ollut vanhainkodeissa ympäri Suomea keskustelua.
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead

    Missä ei ole järkeä?
     
  15. kaarne

    kaarne Gearhead

  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Oldseja osti ne jotka halus innovaatiot ekana käyttöön esim. insinöörit.
     
    rane58 tykkää tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    sinä suurena ikäluokkalaisena oot ollut luomassa näitä upeita systeemeitä jotka on kangistaneet tässä maassa suunnilleen kaiken. et ole ollut maksumiehenä yhdessäkään lamassa ja nyt jätätte perinnöksi tälläsen ylivelkaantuneen, ylisäännellyn suomen joka velakaantuu näitten sun sukupolvien loistosysteemeiden ja ylisuuren julkisen sektorin paisuttamisen vuoksi.

    Kun olin siinä iässäcettä jotain hommia pysty hakemaan ja tekemään täällä oli lama, nyt 10 vuotta myöhemmin täällä edelleen ollaan suossa vaikka nyt on valoa näkyvissä. Mites noin itse, ootko alkanut hakea töitä aikana kun tilastotyöttömyys on noin 10% ja vielä 10 vuotta sen jälkeen työttömyys on edelleen se 10% tilastossa?

    Mikäli olen oikeessa, olet joskus 50- luvun lopullla mennyt töihin. Sillon työttömyys taisi olla n. 2%, kuten koko 60- luvun ja 70- luvun alun ja keskivaiheen. 70- luvun lopussa työttömyys prossa taisi nousta ja kekkonen teki poikkeustilan vaikka prossa oli edelleen jotain sellasta millasta minä en ole koko ikänäni nähnyt jos oikein muistan. Kasvuvauhtihan tollon oli 5-10% taloidella vuodessa, nykyään joku 1-3%.

    En tosiaan tiiä sellasestakaan ajasta mitääm että tehtaaseen pysty vaan menemään töihin, miten joskus oli ihan itsestään selvyys....mutta ehkä se sitten on jotain helpolla saamista kun ei ole töitä mihin mennä....ja joka paikkaan täytyy käydä joku koulutus ja olla miljoona eri korttia.


    Jos ihan tilastojen pohjalta kattoo, suuret ikäluokat ja vähän ennnen ja jälkeen syntyneet on päässeet kutakuinkin kaikessa helpoimmalla. Vaikeinta on ollut 90- luvun lamaa valmistuneilla, vaikkei sekään kestänyt kun pari vuotta ja tähän 2000- luvin lopun lamaan valmistuneilla mikä sinällään on ollut jo menetetty vuoskymmen.
     
    kaarne tykkää tästä.
  18. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Tulihan se barni sieltä taas......
     
  19. kaarne

    kaarne Gearhead


    Nyt on niin että ihminen alkaa olemaan tarpeeton asia.

    Robotit hitsaavat tehtaissa, siivoavat kodin ja autotkin tulevat olemaan automaattisia vehkeitä ja niiden omistajat passivisia matkustajia.

    Työttömyys lisääntyy räjähdysmäisesti koska työntekijät joita tarvitaan on vain vähän ja hekin ovat tietokoneen äärellä puhisevai nörttejä.
     
  20. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Maanviljelijä ja syötäväksi kasvatettavien eläinten tuottaja ei ole tarpeeton.
    Toisessa ääripäässä pappipakanat ja poliitikot. Taisi kirjoittaa J. Halla-Aho?
    Toivottavasti jokin robotti väsäisi näitäkin topickeja niin säästyisi aikaa sinultakin tehdä jotain muuta. Ei mutta..
     
    rane58 ja Camino'79 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!