onko kukaan tehnyt dartista pick-uppia????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Matti, 15.10.2003.

  1. Matti

    Matti Gearhead

    neuvoja ja niksejä! keksin juuri että teen varaosa dart 64:stani pick-upin:)
    ruuditettuna tietysti orkkis 170 kuutosella ja lattiamanuaalilla!
     
  2. 383

    383 Gearhead

    jossain vanhassa v8 oli 69 valiant joka oli tehty ja olen nähnyt se kehä 3 olevassa autoliikeessä myytävänä joskus 90 luvulla
     
  3. Matti

    Matti Gearhead

    itse asiassa olen nähnyt sen itsekin aamuruskontiellä tikkurilassa myynnissä,oli ihan hauska mutta lavan ois voinu tehdä hienommin
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Australian pojilta löytyis varmaan rutosti tietoa, ute mallihan se....
    esim.
    -70 Ute
    -68 Ute
    _________________
    Project Blue-Eye
    Eyeball Products

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Eyetech 2003-10-15 15:32 ]</font>
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    En tiedä onko Suomessa Uteja, mutta Vaasassa oli yks tollanen tehty valiant pick uppi jo joskus 80-luvulla. Noi uudemmat Utethan perustuu dartin peruskoppaan. Ja sitten oli sellanen vanhempi valtteri missä oli oikein lavakatekin; se oli kuitenkin naamioitu sedan malli!
     
  6. Muki

    Muki Gearhead

    Pari moblaa sitten oli kuva romuttamolta Härmlandiasta johon oli pinon päälle kipattu pickup-valiant, joka oli tuotu ausseista mutta jäänyt kai heitteille tmv., kuten ei saatu kilpiin Kekkoslovakiassa jne.

    Mikäli muistan oikein !
     
  7. dart -66

    dart -66 Gearhead

    69 pick up Valiant meni 2 viikkoa sitten Anjalankoskelle, todennäköisesti aktiivisemmalle tekijälle kuin minä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: dart -66 2003-10-19 18:13 ]</font>
     
  8. Matti

    Matti Gearhead

    on noi utet sitten rumia,ainakin musta:)
    vois chopata katon samalla ja tehdä lavanreunoihin kunnon siivet!
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    mitäs katsastusviranomaiset sanoo pickupiksi muuttamisesta?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja mitäs Tulli, jos pistätä sisään anomuksen veron palauttamisesta, kun henkilöauto muutetaan pakuksi :wink: Toisinpäinhän vero kannetaan ihan virkatyönä. Logiikan mukaan sen pitäisi toimia toisinkin päin :wink: ??

    Ja jos eivät palauta veroa, vie asia EY-tuomioistuimeen...
     
  11. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Tuo Valiant, mistä puhutaan tuli just Vasasta tonne Aamuruskontielle myytäväksi. Olin silloin ko. liikkeessä duunissa ja autossa oli hienoa se, että otteessa sen tyyppi oli Plymouth 2d Utility Pick Up.
    Näiden osalta just lava jää aina keskentekoiseksi. Jos viitsis istuttaa vaikka -78-87 Caminon lavan sisäkaukalon esim. tohon valluun tai vaikka Camaro pick Upiin, niin tulis hieno, vähän niinkuin tehtaalla.
     
  12. dart -66

    dart -66 Gearhead

    onbuicks puhuu vähän,mutta asiaa. Tuo Vallu on sikäli mielenkiintoinen, 340 paperit, eikä koskaan em. konetta nokalla. Yksi huhu väittää että Aamuruskontien aikoihin olisi ollut kutosella, onko totta vai huhuu? Viimeisin pata Orimattilan ajoilta oli 360.
     
  13. Matti

    Matti Gearhead

    jotenkin muistelisin sen olleen kuutosella mutta varma en ole. kyllä se kait 6:lla oli
    kun se oli mielestäni edullinen...
     

Kerro tästä muillekin!