Osat Jenkeistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jumani, 3.7.2003.

  1. jumani

    jumani Gearhead

    Onko kukaan ikinä tilannut mitään osia jenkkilästä? kuinka homma toimii? Onko nettisivujen osotteita mistä saa tilattua? Kannataako hintojen puolesta?
     
  2. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

  3. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Olen ehkä vähän hullu mutta kun olen kerran luottokortiton niin lähetän yleensä käteistä kirjekuoressa, firmaan kun firmaan se yleensä käy, ja joka kerta on mennyt perille, eilen viimeksi sain postin miamista että rahat on tullut.
     
  4. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    osia etc. on tullut tilattua usa:sta e-bay
    nettihuutokaupan kautta yksityisiltä sekä yrityksiltä, maksut hoituu luottokortilla ja ainakin tähän saakka ilman ongelmia, osat on tullut ilman tulleja ja muita lisiä suoraan paikalliseen postiin tai transpointiin.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: BonneMan60 2003-07-03 23:55 ]</font>
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Onkos havaintoja kuinka kauan toi usps uleensä polkee jenkkilä-suomi väliä, paketti pitäs olla lähtenyt jenkeistä 30.5 ja ei ainakaan vielä ole tavoittanut minua ja chevyäni
     
  6. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    vähintään kuukausi näissä on mennyt jos ei tilaa airmailina.
     
  7. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

    USPS Economy eli pintaposti tulee 1-2 kuukautta jos ei häviä matkan varrelle. Lentopostin saa 1-2 viikossa. UPS tuo paketin kotiin 2-3 päivässä, on muuten uskomatonta kun paketti voi tulla äkimmin jenkeistä kuin suomalaisen osafirman lähetys Helsingistä Turkuun.
     
  8. kojo

    kojo Gearhead

    Economynähän toi pitäs olla tulossa, pienten kulujen mies on taas vauhdissa. Saas vaan nähdä koska ne tulee. 1,5kk menny :odroll:
     
  9. JR

    JR Gearhead

    Kerran sain paketin jonain muuna kun lentorahtina amerikasta, ja silloin siinä paketin perille tulemisessa kesti jotain 2 kuukautta.
     
  10. kojo

    kojo Gearhead

    No eilen tuli osa kamoista jotka siis oli tilattu 6.5 ja lähetetty 30.5 Vielä on ainakin puolet ko tilauksesta maailmalla
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Listatkaa olkaa kilttejä noita linkkejä sellasten firmojen sivuilla joilta saa (luotettavasti,hyvä laatuisia)osia. Haussa mm,original vanteita/korinosia 90-lukulaisiin autoihin,sekä GM -että Fomoco -autoihin siis. Esim.mikä toi summit oikein on?

    Ongelma tuntuu olevan että noi firmat ei kauheen hanakasti postittele osia Eurooppaan(olen kyselly mutta eivät oikein vastaile mielellään)
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin hinnat tulisi olla (postituksineen) huokeita. Ainakin halvempia kuin suomalaisten firmojen hinnat! ja mielellään paljon..
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    No Summit on Summitracing, löytyy osoitteesta http://www.summitracing.com
    Isommat postimyyntifirmat lähettää kyllä kamaa ihan mihin vaan, ja sellaset pienemmätkin joista ylipäätään maksaa vaivaa ostaa. Ei ole ainakaan mulla ollut mitään korjaamattomia ongelmia niiden muutaman kymmenen firman kanssa, joista oon tavaroita tilannut. Summit on yks parhaista palvelultaan sekä valikoimaltaan, ja kelpo hinnoiltaankin.
     

Kerro tästä muillekin!