Pari 1:18 figuuriukkoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Lefa, 31.1.2009.

  1. Lefa

    Lefa 2nd gear

    olisi hakusessa dioraamaan. Onko kellään Suomessa. Ei mitään Mikki Hiiriä vaan ahkerien autonasentajien näköisiä heeboja. Myös muu sälä
    samassa mittakaavassa kiinnostaa, varsinkin työkalut kun ei aina viitsi tilata Saksasta kaikkea.
    fatman@pp.inet.fi
     
  2. Marko Nykänen

    Marko Nykänen Double Gearhead

    En pysty sanomaan saako Suomesta keltään, mutta itse tilasin tuolta:

    Äijät:
    http://www.motorheadminiatures.net/cgi- ... e+118scale

    Kottaraiset:
    http://www.motorheadminiatures.net/cgi- ... e+118scale

    Tuolta nyt näkee ainakin tuon sarjan figuurien laadun kohtuu hyvin. Itse otin 1:24 figuureja ja olen erittäin tyytyväinen ulkonäköön. Ei tarvitse korjailla lainkaan ellei välttämättä halua.

    Google ei kovin lupaavia vastauksia antanut kun laitoin hakuun 1:18 figuureita.

    Pienoismallit.net:n puolelta löytyy Linkit -osiosta jonkun verran pienoismallikauppoja. Sieltä vaan selaamaan kaupat läpi josko jostain löytys. Autoasentajat voi kyllä olla kiven alla. En muista missään kotimaisessa puljussa nähneeni. Kunhan nyt tuo PM.net herää henkiin palvelinvaihdon jälkeen...
     
  3. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Olen itse tuossa jonkin aikaa koittanut ettiskellä joko 1:12 tai 1:10 kokoista figuuri ukkoa (joko vähän cowboyn näköistä stetsonipäätä tai sitten ihan lippispäistä punaniskaa) yhtä projektia varten kanssa, mutta aikas harvassa taitaa nuokin olla :odroll:

    Mutta haeskeleminen jatkuu :D
     
  4. Woitto

    Woitto Gearhead

  5. Lefa

    Lefa 2nd gear

    Aika hyvin löytyy eBay:n saksalaisilta mallareilta jo pelkällä hakusanalla 1:18 . Olisi vaan ollut helpompaa ostaa täältä joskaan ei Saksastakaan ole ongelmia tilauksien kanssa. Aina on kama löytänyt perille vaikka maksu on mennyt tilisiirtona suoraan koneelta.
    Onneksi negatiivisen palautteen pelko toimii sielläkin :rotfl:
     
  6. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Figuureja pystyn toimittamaan ja niitä on todella laaja valikoima saatavissa. 1:18 mittakaavassa 137kpl halvimpien hinnat on noin 9€/kpl. Tuosta luvusta osa on settejä joissa tulee usempia.
     

Kerro tästä muillekin!