Perämoottori mysteeri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gerball, 6.8.2016.

  1. Gerball

    Gerball Gearhead

    Joo, eihän tämä tänne harrasteautofoorumille oikein kuuluisi, mut ajattelin että moottoreista kun puhutaan niin tapaus saattaisi aiheuttaa pohdintaa.
    Siis: Ostin viime suvena uuden 5heppasen nelari perätuupparin. Koko viime kesä sen käynnistäminen oli yhtä tuskaa, ei sitten millään käyntiin, nykiä sai 2o-30 kertaa.
    Talven kone vietti kylmässä ulkovarastossa, nyt kesäkuussa vaihdettiin öljyt ja pistettiin veneen perään. Vehje lähti talven jäljiltä käyntiin tokalla tai kolmannella nykäisyllä, viimevuotisilla bensoilla !! Koko tämän kesän on lähtenyt liki laakista tulille. Nyt jo tuoretta 98 bensaakin tankissa.
    Mikä voi vaikuttaa näin ? Aivan kuin kylmä talviseisotus olisi korjannut koneen. Mitään huoltoa tms. ei tuohon ole tehty.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oliskohan venttiilivälys ollu liian pieni? Nyt sisäänajo ja pieni hapettuma pinnoissa saanu venat pitämään.
     

Kerro tästä muillekin!