Pick-nick 2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Roku, 30.7.2003.

  1. Roku

    Roku 1st gear

    Forssaan lähtijät!!, Missä ja milloin
    kokoonnutaan perillä? . Hukkasin Info-
    lapun, P....le!
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Sähän voit ajaa vaikka porintien kesoilille aamu 7:ksi niin tuut sitten letkassa meidän kanssa :grin:
    Mutta forssassa murrontie on oikea paikka ja suoran puolessa välissä on parkkis missä kokoonnutaan ennen ajoa alueelle.
    Murrontie on aivan raviradan lähellä siellä teollisuusalueella...
    Kellohan olis noin 9

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Käkö 2003-07-30 23:37 ]</font>
     
  3. Leena

    Leena Gearhead

    Rocking Daddy! Sihteeriltä saat vielä tapaamispaikan kartan paluupostissa, kun vain lähetät sähköpostiosoitteesi...
     
  4. Roku

    Roku 1st gear

    Kiitti, kiitti. Kyl mä luulen että me löy-
    detään. Mä ajan ja poika lukee karttaa (heh-heh). Suurempi ongelma taitaa olla että ehdi-
    täänkö ajoissa ja onko tarpeex evästä. Poitsu
    sanoo että otetaan grilli mukaan ja "juustokämppinkiä", niin kyllä miehet aina
    yhden hellepäivän raviradalla pärjää.
     

Kerro tästä muillekin!