Pick up projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Slam454ss, 24.6.2004.

  1. NeljäsGM

    NeljäsGM 1st gear

  2. NeljäsGM

    NeljäsGM 1st gear

  3. NeljäsGM

    NeljäsGM 1st gear

  4. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    tuohan on entisiä paikallisia.. ^
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mun mielestä tolla on käyty kattomassa mun Scottsdalea sillon kun sitä möin, joskus 2001.. Taisivat olla Loimaalta..?
     
  6. BB615

    BB615 Gearhead

  7. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Pitkät umpiot mulla oiskin tuohon, pitäs vaan ehjät kiinnikepohjat niihin löytää, mutta toi maskin maalaus vihreeks, hyi hemmettii, joskus nettiautossa oli fleetside myytävänä jossa oli korinväri vihree maski, minusta oli ruma, mutta toihan on vain mun mielipide.


    http://kuvablogi.com/blog/4024/1/
     
  8. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    kyllä vaan. Loimaallahan tuo liikkui vielä hetki sitten. naapurin sällin vanha.
     
  9. jylhä

    jylhä 1st gear

    tammelasta loimaalle -97 ja loimaalta mellilään? tolla on muuten ajettu varmasti 7sataa tuhatta kilometriä. itsekkin olen ajellu silä tonni päälle.
     
  10. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ..ai toi on sullakin ollu??
    ihan kohtuu nätti peli.
    700tkm sillä äärimmäisen loistavalla 5.7deellä?
    monesko menossa?

    :rotfl: :rotfl:
     
  11. jylhä

    jylhä 1st gear

    ei, mutta tutulla tammelassa ehkäpä uudesta asti. meinasin ostaa sen -97 mut jäi ostamatta. sittenhän se tulla putkahti kuitenkin loimaalle. 97 oli muistaakseni lohko alkuperäinen, mutta kannet oli sillon pois, ei jaksa muistaa mikä sitä vaivas. hyvällä huollolla ja rankalla kaasujalalla 5,7 kestää sen mitä muutkin.
     
  12. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ..niinhän ne väittää
    ja voi olla tottakin.
     
  13. NeljäsGM

    NeljäsGM 1st gear

    :wink:
     
  14. El kamina

    El kamina 3rd gear

  15. Tuumer

    Tuumer Gearhead

  16. suorsa

    suorsa 3rd gear

  17. pressa

    pressa 1st gear

    Mulla on projektina Ford F-150 -85, ulkoasu pyritään pitämään mahd orggiksena eli sleeper-meininkiä. Pellin alle on tulossa jotain kivaa kesäksi kunhan saadaan ensin perustekniikka taas toimimaan.. Kuvia sitten kun on mistä näyttää..
     
  18. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  19. mke77

    mke77 Gearhead

    siitä tulee ihan varmaan "räyhä"-peli jos jättää eteen viel alkuperäsen sontakärryakselin sinne alle :rotfl: tää meitin 56:nen oli jotain mmmammaaagista ajoltaan silloin kun oli viel nipussa!!!! ajotuntumaa ei voinu moittia!! muuten "bb615" onko tulllu vastaan myytävänä tommosta kuskin puolen takalokaria kun sulla on... niinku suames!!
     
  20. BB615

    BB615 Gearhead

    Ei oo kyl loksuja sattunu vastaan ilmestymään...
    Kyl toi "sontakärryn" akseli ois tarkotus vaihtaa uudempaan...
    Tohon orkkis akseliin/runkoon miul ois V8 pannulle kiinnitys palkki, UUSI!!!
     

Kerro tästä muillekin!