Pintalämpömittari veneen pakosarjoihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tommi3, 22.2.2024.

  1. tommi3

    tommi3 1st gear

    mistähän kannattas/pystys värkkäämään venemoottorin pakosarjoista pintalämpömittarit, mielellään ku pystys anturoitten johtoja vielä jatkamaan tai tekeen ite kokonaan ku matkaa jonkun verran. asteikot alkaa monissa mittares aika ylhäältä ja lämmöthän nois on aika matalat max 80 noi.. joskus nähny iha folio teipillä pintaan vedetyt anturit
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Jossei ne mene >150 asteen, niin antureina voisi olla NTC vastukset. Semmosessa laskee resistanssi tunnetulla tavalla lämpötilan noustessa. Ihan voi pidentää johtoja haluamallaan tavalla.

    Mihin ne anturit liittyisivät? Eli millä niitä luetaan?
     
  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Ruuvitagia voisi kokeilla, luetaan puhelimella, anturit jotain 40€/kpl.Ruuvitagia voisi kokeilla, luetaan puhelimella, anturit jotain 40€/kpl.
     
  4. tommi3

    tommi3 1st gear

    ok kiitoksia täytyys tollasiin tutustua, eli mittareilla mielellään luku. toi ruuvi tagi menis kyl kanssa..
     

Kerro tästä muillekin!