Polttoaineen esilämmityksestä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja heh heh©, 25.11.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Bensanhan pitäisi päästä kaasarista eteenpäin vain ilmaan sekoittuneena, jos sitä lorisee ihan nesteenä imusarjaan on joko bensanpinta kaasarissa liian korkealla tai kaasari muuten paskana. Mutta bensa ilma/bensaseoksesta bensaa tiivistyy kylmään imusarjaan jolloin sylintereihin asti menevä seos laihenee. En tiedä bensan ja ilman lämpökapasiteetteja, mutta ilmaa menee niin pirunpaljon enemmän että luulisin sen lämmittämisen auttavan enemmän. Jokatapauksessa olennaista olisi saada imusarjan sisäpinta riittävän lämpimäksi.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Heh heh. Sama mulle, uskokaa mitä uskotte ja lämmitelkää niitä seoksianne niin maailma pelastuu! Ei se multa pois ole.
     
  3. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Eiköhän tuo ole aika oleellinen asia saada lämpöä riittävästi ja nopeasti imusarjaan.

    No sanotaan nyt näin, jotta asia tulisi ymmärretyksi. Tämä on enemmänkin teoreettinen kysymys jonka pohjalta on tarkoitus kehittää asioita ja keskustelua. Siis ei kannata ottaa hernettä nenään, vaikka esittäisinkin päättömiä väittämiä.
    Nimittäin joskus kun heittää asian päälaelleen voi saada hyviä oivalluksia.
     

Kerro tästä muillekin!