Power Big Meet 2016

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja JAMANT, 8.7.2015.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mulla 20 päivää, 12 työpäivää lähtöön....
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jiihaa, taas väheni yhdellä.... Mulla 19 päivää, 11 työpäivää lähtöön.... Saas nähdä saako kaikki projektit valmiiksi ennen lomaa....
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mulla 18 päivää, 11 työpäivää lähtöön....
     
  4. BBC

    BBC Guest

    747päivää lähtöön. Aivan mahtavaa, saa nähdä saako nukuttua.
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Siis reilun kahden vuoden kuluttua!! Voi olla ettet saa nukkuttua silmällistäkään.....
     
  6. jenkula

    jenkula Gearhead

    Siis mitä ihmettä? Kehtaako tonne lähtee "vanhus" Riekkumaan?
     
  7. BBC

    BBC Guest

    No ei tosiaankaan. Eiköhän oikeita tapahtumia ole tarpeeksi ja mikään ei voita pelkkää maantiepäästelyä.

    Powerissa ollut muutaman kerran myymässä ja hyvää on se että pirusti käy kauppa, kun siellä on paljon mannereurooppalaista porukkaa.

    Muutama vuosi sitten olin myymässä ja tuli myös pari paikallista märkäkorvaa akkoineen. Kiertelivät ja ihmettelivät suureen ääneen että " miksi meillä ei Suomessa ole yhtään tämmöstä myyjää, pirun hyvää kamaa ,...jne jne". Sitten kun sanoin että onhan näitä Suomessa kun olen suomesta, äijät menivät kalpeaksi ja hiljaiseksi. Kun tunnistivat myyjän ja eivät muuta sanomista enää keksineet, alkoivat valittamaan mun rakentamien autojen tyylitajua ja ulkonäköä,...... Hitto, ois pitäny saada videolle koko juttu.
     
  8. oolanti

    oolanti Gearhead

    Tämä vuosi tulee olemaan 27. kerta putkeen Powerissa, jossa on ihan oma fiiliksensä. Ja luulen, että kun on omassa lajissaan yksi maailman suurimmista tapahtumista, lienee siinä ohessa myös ihan "oikea tapahtuma" ;) Odotan Poweria jopa enemmän kuin pari vuosikymmentä sitten, jolloin olin vielä nuori ja komia! Nyt on nuoruus kadonnut, mutta komeus on vaan entisestään jalostunut - eikös se ole juuri niin, että tämä ihmisen vaatimattomuus kaunistaa! Joihinkin tapahtumiin vaan syntyy eräänlainen näkymätön sidos. Tapahtuma on samalla sosiaalinen hetki, kun pääsee näkemään niin kotimaisia kuin ruotsalaisia tuttuja. Ja pääsee vielä aamu-uinnille Eskilstunan parhaimpaan pooliin, se on reissun ehdotonta kermaa :p
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mulla 17 päivää, 11 työpäivää lähtöön....
     
  10. CoolKustom

    CoolKustom 3rd gear

    Mulle riittää kun saa kahvit siinä altaan reunalla, perinteisesti muumimukista.
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Taas väheni!!! Mulla 16 päivää, 10 työpäivää lähtöön....
     
  12. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Kävin jo kurkkaamassa sääennustetta :D
     
    JAMANT tykkää tästä.
  13. oolanti

    oolanti Gearhead

    Senkin haisuli :cool:
     
    CoolKustom tykkää tästä.
  14. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Miltä näytti?? Poweri-helteiltä??
     
  15. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Sellaista 21astetta (varmaan alaraja :cool:) .
    Torstaina ja lauantaina saattaa olla ukkoskuuroja, mutta todennäköisesti V8.en päästöt estää niiden pääsyn kentälle :)
    Täytyy muistaa pakata aurinkovoide...
     
  16. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Eli normaali Poweri-keli tiedossa!!
     
    Nyypäle66 tykkää tästä.
  17. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

  18. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mulla 15 päivää, 9 työpäivää lähtöön....
     
  19. raggare

    raggare Gearhead

    15 päivää myös. Torstaiaamuna lähtee lauta Turun rannasta.
     
  20. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Mulla työpäiviä piisaa :eek:
    Viimeinen ennen lähtöä loppuu torstaina klo 7.00, mutta hyvinhän siinä on aikaa siirtyä iltalaivaan :cool:
     

Kerro tästä muillekin!