Tankki tulee konttiin ja itelläkin on juuri tuo holleyn sininen pumppu. Eli ei ongelmia odotettavissa. Hyvä. Onpahan käden ulottuvilla.
Tankin ja pumpun asennusta. Pitää vielä tuo tankin lähtö vetää liimalla vaikka tiiviste on välissä. Just in case.. Piru kun tuossa tuntimittarissa ei ollutkaan valoja. Kytkin vilkut, mutta nyt on semmonen probleema että katkaisijassa ei ole 0-asentoa. Vasen ja oikea toimii normaalisti, mutta keskiasennossa vilkkuu kummatki yhtä aikaa.
Voi olla muuten totta tuolla pumpulla. Pitää vaihtaa toiselle puolelle. Muissa vehkeissä on mekaaniset pumput ja suodattimet ennen pumppua ja hyvin on pelannu.
tuommonen pumppu ei vissiin paljon jaksa imua tuottaa.Mutta kyllä se varmaan jaksaa suodattimen imeskellä täyteen,ku kaverilla oli kerran tuommonen pumppu konehuoneessakin. Pelas jopa ilman regua ostin sitte pumpun itelle ja laitoin tankin viereen,niin ehdottomasti piti olla regu ennen kaasaria. Hupanen ajatus tuo tuntimittari
Nyt kun tuo vekotin saa uuden elämän ja alkuperäinen mittaristo on poistettu niin pitäähän se nähdä kuinka monta tuntia on rämpylä saanu kenkää Piti nyt kumminkin vaihtaa suodatin painepuolelle kun tosiaan tuo imu ei taida olla mikään voimakas. Oishan se hyvä jos olis joku karkea suodatin ennen pumppua. Sitä sontaa kumminkin kertyy tankkiin. Paineensäätimen ruuvasin konehuoneeseen.
3 tuntia meni tuon prkl häkkyrän muokkaamiseen/tekemiseen, jotta kaasupoljin on justiinsa muiden polkimien kanssa tasalla. Noihin reikiin laitan 6mm pultit vähän karkeutta tuomaan. Tuli laitettua nuo vilkutkin kuntoon. Vilkkumekanismiin menee 2 virtajohtoa, josta toinen antaa virran kaikille vilkuille vaikka katkaisija on keskiasenossa. Eli hätävilkku. Kytki virrat toiseen johtoon niin pelittää.
Yllättävä kauan aina näisä projekteisa menee just nuihin pikkujuttuihin! Ite kans ähäräsin vaihevivuston kans monta tuntia mutta kyllä siitä jämäkkä tuliki
Näinhän se menee Pitää vielä jossain vaiheessa rakentaa vivusto kytkimelle. Taitaa hetki mennä siinäki.
Alkaa sisusta olemaan kohtapuolin valmis. On tuo vakioratti kyllä melkonen ruori. Takapenkit laitan katsastuksen ajaksi, jotta saa rekisteröityä 5-paikkaiseksi. Tankkia täytyy pikaisesti hitsailla. Pitää ens viikolla kunhan saan rosterilankaa.
etkö oo värkännyt sitä letukan simpukkaa vielä paikalleen? tuo käsijattukahva vissiin tuolta jostain mun purkuvoortistaparempi ainakin kun rämpylän orgis viritelmä
Jokaisessa laatuautossa on aina ripaus fordiumia En oo sitä värkänny. Kokeilen eka pysyykö tuolla tiellä vakiosimpukalla. Ehtiihän sen sitten... Käsijarrukahva on siitä sinun mustasta taunuksesta.
Kyl sil omal simpukal pärjä iha hyvi ellei ala driftailee.. https://m.youtube.com/watch?v=WkE9sqqYjU8
vittu eihän sillä meinaa sattua pihalta poisa kun tottunut hiukan hätäsempiin ohjausvälityksiin.ekaa kertaa omalla rämpylällä lähin ajaan niin melkein piti urakkanuppi asentaa tääh eikait mulloo yhtään aunusta.. mahtoko se olla noissa hiukan uudemmissa rämpylöissä kuitenkin pikkasen harvempi se simpukan välitys..eikö joskus katottu.muistaakseni...
Tuli tehtyä polttoainelinjat valmiiksi 10mm putkesta/letkusta. Modasin vanhoihin pakkivaloihin vilkut. Hyvin pelittää. Toivottavasti ei tule katsastuksessa ongelmia.